اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی در استان کرمان راه اندازی می شود

مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی در استان کرمان راه اندازی می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی در استان کرمان راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در نشست مشترک با اتاق بازرگانی و بنیاد نخبگان استان کرمان اظهار داشت: مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی با همکاری اتاق بازرگانی استان و بنیاد نخبگان استان در شهرستان ها و مناطق استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی کشف استعدادهای برتر و تلاش در جهت شکوفایی این استعداد ها را از ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و گفت: باید شناسایی، هدایت و جهت دهی این استعدادهای دانش آموزان را از مدارس آغاز کنیم.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ، مهارت‌آموزی را یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: یکی از ویژگی های مدارس خلاقیت و ایده پردازی این است که دانش آموزان با ایده های خود سبک کار خلاق را بیاموزند و در جامعه  آینده موثر باشند.

,

اسکندری نسب با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش درصدد شناسایی افراد تیزهوش و خلاق در مدارس است، تصریح کرد: تربیت دانش آموزان خلاق و ماهر که آینده شغلی آنان تضمین شده باشد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان به صورت پایلوت برای اجرای طرح مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی آمادگی لازم را دارد، گفت: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و اجرای طرح ایران مهارت توسط وزارت آموزش و پرورش باید مورد توجه جدی همه مسئولان قرار گیرد.

,

اسکندری نسب به اجرای برنامه های کیفی در آموزش و پرورش اشاره و به این امر تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه