اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و موادغذایی کرمان مطرح کرد؛

افزایش ۵۰ درصدی فرآورده های لبنی در ۲ ماه گذشته /افزایش قیمت ها؛قدرت خرید مردم را کم کرده است

افزایش ۵۰ درصدی فرآورده های لبنی در ۲ ماه گذشته /افزایش قیمت ها؛قدرت خرید مردم را کم کرده است
رئیس اتحادیه صنف لبنیات و موادغذایی کرمان گفت : قیمت فرآورده های لبنی ظرف یک الی دو ماه گذشته حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد افزایش یافته است و دلیل این افزایش قیمت افزایش نهادهای دامی می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مهدوی رئیس اتحادیه صنف لبنیات و موادغذایی کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با قیمت لبنیات در بازار اظهار داشت : قیمت فرآورده های لبنی ظرف یک الی دو ماه گذشته حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد افزایش یافته است و دلیل این افزایش قیمت افزایش نهادهای دامی می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : همچنین فرآورده های دامی و شیر خام حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد افزایش قیمت داشته است .

,

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و موادغذایی کرمان خاطر نشان کرد : البته کارنجات قیمت های لبنیات را بیشتر افزایش داده اند و از سوی دیگر وزن فرآورده های لبنی خیلی کمتر از میزان درج شده بر روی بسته بندی می باشد .

,

مهدوی افزود : مسئولین ذی ربط باید در خصوص این کاهش وزن بازرسی های لازم را داشته باشند زیرا با خالی کردن آب یک پنیر ۵۰۰ گرمی خواهیم دید که وزن آن از ۵۰۰ گرم کمتر است در صورتی که کارخانجات آن را به عنوان پنیر ۵۰۰ گرمی عرضه می کنند .

,

وی با بیان این که تا کنون مکاتبات زیادی با سازمان جهادکشاورزی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق بازرگانی داشته است ، عنوان کرد : من در مکاتبات با این ارگان خواستار برگزاری یک جلسه در جهت تعیین یک قیمت واحد بوده ام .

,

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و موادغذایی کرمان قدرت خرید مردم را کم دانست و تشریح کرد : هر چقدر قیمت ها افزایش پیدا کند متناسب با آن قدرت خرید مردم نیز کم می شود و اگر واحد صنفی ما قبلا ۵۰۰ کیلوگرم شیر می فروخته است اکنون ۲۰۰ کیلوگرم فروش دارد .

,

مهدوی در پایان اظهار کرد : مردم می توانند هر گونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا از طریق شماره تلفن۳۲۵۱۹۸۳۱ واحد بازرسی اتحادیه مطرح کنند تا رسیدگی لازم انجام شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه