اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

توجه ویژه دستگاه قضا به عدم تزلزل در برخورد با مفاسد اقتصادی/ مسئولان مردم را از اقدامات با خبر سازند

توجه ویژه دستگاه قضا به عدم تزلزل در برخورد با مفاسد اقتصادی/ مسئولان مردم را از اقدامات با خبر سازند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن اشاره به عدم تزلزل دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: کاهش روند رسیدگی به پرونده‌ها و آگاه سازی عموم از اقدامات این دستگاه جزو دستورات رهبری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی که در محل مجتمع فرهنگی امام علی (ع) انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: تغییرات در همه حال در زندگی آدمی رخ می‌دهد و مدیریت نیز از این موضوع مستثنی نیست و تنها چیزی که از انسان باقی خواهد ماند نیکی‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد دستگاه قضا خاطر نشان کرد: امید می‌رود رئیس کل جدید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد به گونه‌ای که از هیچ جو سیاسی پیروی نکنند و بدون حب و بغض پیش بروند.

,

قریشی، بیان کرد: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلوم بداند که می‌تواند با دستگاه قضا به حق خود می‌رسد که تمامی سخنان مقام معظم رهبری برگرفته از آیات قرآنی و روایات ائمه اطهار (ع) است.

,

وی، تأکید کرد: هیچ امتی را نمی‌توان مقدس دانست مگر این مه حق ضعیف بدون هیچ مشکلی از قوی ستانده شود که دستگاه قضای ما نیز در همین راستا گام برمی‌دارد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نیروهایی که به دستگاه قضا جذب می‌شوند باید نیروهای ویژه‌ای باشند، افزود: اگر این موضوع نباید دستگاه قضا به موفقیتی که برایش ترسیم شده نمی‌تواند برسد.

,

وی، یادآور شد: در جریان قرار دادن عموم در مورد اقدامات، کاهش روند رسیدگی به پرونده‌ها و عدم تزلزل در برخورد با مفاسد اقتصادی جزو بیانات و دستورات مقام معظم رهبری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه