اخبار داغ

محسنی اژه ای مطرح کرد؛

هزینه ایستادگی در مقابل دشمنان کمتر از هزینه تسلیم شدن است/ قضاوت بر پایه عدالت دغدغه عمومی را از بین می‌برد

هزینه ایستادگی در مقابل دشمنان کمتر از هزینه تسلیم شدن است/ قضاوت بر پایه عدالت دغدغه عمومی را از بین می‌برد
معاون اول قوه قضائیه گفت: قضاوت نباید از قوم، زبان، دین و موارد دیگر پیروی کند تا دغدغه‌ای در وجود مردم نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی که در محل مجتمع فرهنگی امام علی (ع) انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از نهادهای رو به جلو و خدوم نیروی انتظامی است که شاید هیچ دستگاهی نمی‌توان پیدا کرد که به اندازه نیروی انتظامی تنوع مأموریت داشته باشد چرا که در همه حال از بدو تولد تا پایان زندگی با ملت زندگی می‌کند که اخیرا در مبارزه با مفسدان اقتصادی نقش پر رنگ آن‌ها را مشاهده کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز اروم نیوز,

وی، با اشاره به تجمع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان خاطر نشان کرد: نیروی مردمی که در این تجمع حضور داشتند نمایش عظیمی را به منصه ظهور رساندند که در نوع خود می‌تواند سبب افزایش همدلی و وحدت شده و اقتدار ایران اسلامی را به همگان نشان دهد.

,

محسنی اژه‌ای، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی توانایی‌های بسیاری دارد که می‌تواند اقدامات بسیاری همچون اقدامات اخیر علیه مواضع دشمنان را از خود نشان دهد که برای دشمنان کشورمان در نوع خود بسیار مهم بوده و سبب هراس ابرقدرت‌های دنیا از کشورمان می‌شود.

,

وی، تأکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران در همه حال به دنبال کارشکنی در داخل کشورمان هستند که از هیچ اقدامی فروکش نمی‌کنند ولی باید بدانند که نخست با توکل به خدا و پشتوانی ملت نمی‌توانند به ما ضربه بزنند.

,

معاون اول قوه قضائیه، افزود: ایران اسلامی با وجود مشکلات بسیار داخلی و خارجی در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد که این موضوع را می‌توان در کشورهایی که در مقابل دشمن سر خم کرده‌اند احساس کرد ولی با این همه حال عده‌ای هنوز وجود دارند که احساس می‌کنند با تسلیم شدن مقابل دشمن می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد در حالی که این گونه نبوده، نیست و نخواهد بود که از این میان می‌توان به کشور مصر اشاره کرد.

,

وی، یادآور شد: عربستان سعودی داعیه ام‌القرای اسلام را داشت و از نعمات بسیاری برخوردار بود که در مقابل آمریکا سر فرود آورده که سبب بی‌ارزش شدن این ملت شده است و سبب ناراحتی همگان است چرا که فردی کافر همچون ترامپ بر ملت اسلامی حکومت می‌کند و در نهایت آنان را گاوی می‌نامد که شیر آن را باید دوشید.

,

معاون اول قوه قضائیه، گفت: افرادی همچون قذافی و صدام تسلیم شدند که امروز هیچ نامی از آنان نیست و عزت کشور خود را از بین بردند ولی ایران اسلامی در همه حال ایستادگی کرده و می‌کند که سبب سربلندی کشورمان است با این که هزینه‌هایی را می‌پردازیم.

,

وی، تصریح کرد: مسئولان ایران اسلامی در حال سربازی برای مردم هستند چرا که تمامی هستی مسئولان از مردم است به گونه‌ای که اگر این پشتوانه عظیم نباشد نمی‌توان با صلابت و قدرت پیش رفت.

,

سخنگوی قوه قضاییه، افزود: یکی از ارکان قضاوت و فرد قاضی عدالت است که اگر این مهم در فرد نباشد حق قضاوت ندارد که شاید در هیچ منسب و شغلی عدالت تا به این اندازه شرط نیست و برای قضاوت در راه حق باید عادل بود و قضاوت نباید از رنگ، نژاد، قوم، زبان، دین و موارد دیگر پیروی کند تا دغدغه‌ای در وجود مردم نباشد.

,

وی، تأکید کرد: پیوسته در معرض لرزش و حق و ناحق هستیم بنابراین خداوند متعال را باید در همه حال ناظر بر خود بدانیم و از نماز، قرآن کریم، ائمه اطهار (ع) و اهل بیت (ع) استمداد بطلبیم تا در راه الهی و رضای خداوند گام برداریم.

,

معاون اول قوه قضاییه، بیان کرد: تا زمانی که رأی قاطع متهم صادر نشده نمی‌توانیم نام و سمت فرد را منتشر کنیم در حالی که دادگاه به صورت علنی برگزار می‌شود ولی به سبب قانون نمی‌توان این موضوع را انجام داد که ما خود خواستار برطرف شدن آن هستیم.

,

محسنی اژه‌ای، ضمن اشاره به آسیب‌های فضای مجازی خاطر نشان کرد: دشمنان معیشت و اقتصاد مردم و جنگ روانی را مدنظر خود قرار داده که همگان در مقابل خنثی کردن این نقشه‌ها موظف هستیم دست به دست هم دهیم تا خود را نجات داده و شایعه‌ها را از بین ببریم و خود را در زمین دشمن قرار ندهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه