اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد؛

اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان کرمان

اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان کرمان
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان در دیدار با مدیر حوزه علمیه کرمان از اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان کرمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان به همراه معاون فرهنگی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در دیدار با رؤسای حوزه های علمیه استان در خصوص ساماندهی و اعزام مبلغین به مدارس استان به بحث و گفتگو پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

در این دیدار حجت‌الاسلام الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه حضور روحانیون در مدارس آموزش و پرورش نیاز امروز جامعه است گفت: یکی از عرصه‎های مورد توجه مقام معظم رهبری حضور فعال روحانیون در مدارس است که در این مسئله استان کرمان نسبت به دیگر استان‎ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

,

همچنین حجت‌الاسلام علی جلالی، در جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس استان کرمان، به همکاری‎های سازمان تبلیغات و ‌حوزه علمیه اشاره کرد و از اعزام ۵۱۰ مبلغ به مدارس استان تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

,

وی گفت: هماهنگی سازمان تبلیغات و حوزه علمیه یکی از اهداف و برنامه‎های مورد نظر بوده؛ حوزه علمیه یک گنجینه بسیار عظیم است و خروجی آن وارد عرصه تبلیغ می‌شوند و اگر در این عرصه آموزش‎های لازم را برای طلاب نداشته باشیم، مشکلات زیادی خواهیم داشت.

,

وی افزود:سازمان تبلیغات محدودیتی در برگزاری دوره های آموزشی طلاب را ندارد و حوزه علمیه می‎تواند به برنامه‎ریزی در این راستا پرداخته و با اعلام به سازمان، این مرکز به برگزاری دوره‎های مورد نظر اقدام نماید. ملاک ‌برای ما این است که در مبلغین اشکلات موجود رفع شوند و ان شاءلله این مورد با همکاری‎های مورد نیاز صورت می‎پذیرد.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: یکی از بخش‌های کاری سازمان تبلیغات، آموزش‎های قرآنی است، لذا حوزه علمیه از این فرصت برای آموزش‎های لازم طلاب و روحانیون استفاده کند.

,

وی افزود: امروز حوزه و‌ سازمان تبلیغات اسلامی باید دست در دست یکدیگر از فرصت‎های موجود حضور روحانیون در مدارس آموزش پرورش استفاده کنند.

,

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: یک از نیازهای ضروری ایجاد گروه‎های پژوهشی و شناسایی نیازهای دانش آموزان و اطلاع‌رسانی به طلاب و‌ ائمه جماعات در جهت تقویت امر تبلیغ در مدارس است که باید به این مهم پرداخته شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه