اخبار داغ

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

دشمن جنگ روانی و معیشت مردم را در رأس توطئه‌های خود قرار داده است

دشمن جنگ روانی و معیشت مردم را در رأس توطئه‌های خود قرار داده است
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ روانی و معیشت مردم را در رأس توطئه‌های خود قرار داده است از این رو همگان باید با همدلی و وحدت از برهه حساس عبور کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  علی اکبر گروسی امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی که در محل مجتمع فرهنگی امام علی(ع) انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به امنیت فراگیر در کشور اظهار داشت: دشمن برای ایجاد ناامنی برنامه‌های بسیاری دارد و چشم طمعشان به غرب و شمال غرب کشور است که با حضور مقتدرانه مردم و سربازان ابران اسلامی از این نقشه‌ها مصون هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطر نشان کرد: توطئه‌های اخیر به ویژه تحریم و جنگ روانی ملت را به چالش واداشته که بر همگان وظیفه است در راستای معتمد سازی مردم نسبت به نظام و انقلاب جمهوری اسلامی گام برداریم.

,

گروسی، بیان کرد: وظیفه قوه قضاییه در این میان بسیار سنگین است به گونه‌ای که با تمامی کمبودهای مالی و نیروی انسانی در راستای خدمت به مردم و رضای الهی گام برمی‌دارد.

,

وی، تأکید کرد: در دادگستری آذربایجان غربی برنامه محور پیش خواهیم رفت و برنامه‌ها همان‌هایی هستند که به ما ابلاغ شده که از این میان می‌توان به مردم‌داری، اخلاق مداری، همکاری با نهادهای مختلف و ده‌ها برنامه دیگر اشاره کرد و در همین راستا از تمامی مسئولان استانی انتظار امید و یاری داریم.

,

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، افزود: با مطالعه‌ای که انجام داده‌ایم قضات و کارکنان بسیار شریفی در استان خدمت می‌کنند که سبب افزایش پتانسیل دادگستری آذربایجان غربی در راستای خدمت به مردم وجود دارد و تمامی این سخنان تعارف نیست چرا که تمامی نتایج بر ما عیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه