اخبار داغ

همزمان با هفته کودک؛

همایش "غنچه‌های هلال" در هلال احمر قزوین برگزار شد

همایش "غنچه‌های هلال" در هلال احمر قزوین برگزار شد
همزمان با هفته کودک پنجمین دوره طرح ملی دست‌های مهربان با برگزاری همایش غنچه های هلال در هلال احمر قزوین اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در همایش غنچه‌های هلال اظهار کرد: این طرح همزمان با هفته کودک از 14 تا 20 مهرماه اجرا می‌شود و در استان قزوین این همایش امروز با حضور کودکان قزوینی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی اعلام کرد: در این طرح کودکان اسباب بازی، کتاب‌های سالم، نقاشی و کاردستی‌های خود را به این جمعیت تحویل می‌دهند تا از طریق کاروان‌های نیکوکاری به دست کودکان مناطق کم برخوردار برسد. 
,
,
 
,
 
,
, ,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین هدف از اجرای این طرح، ترویج روحیه مهربانی و نوع دوستی در بین کودکان دانست و ابراز کرد: کودکان با اهداء حتی یک قطعه از اسباب بازی‌های خود، بخشندگی را تمرین می‌کنند و باید تلاش کنیم کودکان را از سنین پایه بشردوست تربیت کنیم. 

آصفی تصریح کرد: انتقال مفاهیم بشردوستی در سنین پایه به افراد راحت‌تر است و کودکان با فراگرفتن کارهای نوع دوستانه با مسئولیت‌های اجتماعی آشنا می‌شوند و این سبب می‌شود در آینده همین کودکان در جامعه مسئولیت‌های اجتماعی و کارهای بشردوستانه را بسط دهند. 
,
,
,
,
, ,

وی در پایان توجه به اهمیت آب و نذر آب را نیز رویکرد خاص، پنجمین دوره طرح ملی دست‌های مهربان دانست و گفت: کودکان می‌توانند آب را نیز جزء هدایای خود بدانند تا به دست کودکان، در مناطق آسیب دیده از خشکسالی برسد.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه