اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد تأکید کرد:

لزوم تعلیم قانون پذیری دانش آموزان در مدارس

لزوم تعلیم قانون پذیری دانش آموزان در مدارس
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: بایستی دانش آموزان از همان دوران مدرسه قانون پذیری را فرا بگیرند و مربیان با آگاهی و اطلاعات لازم دانش آموزان را در این امر تعلیم بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی الله غلامی در مراسم قرائت پیام مهر که پیش از ظهر امروز در دبیرستان شهید اشرفی اصفهانی خلیل‌آباد به مناسبت هفته ناجا برگزار شد اظهار داشت: امروزه نیروی انتظامی بالغ‌بر 100 نوع وظیفه بر عهده دارد که در رأس آن‌ها تأمین نظم امنیت در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی اقتدار و امانت‌داری را از ویژگی‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز همان‌طور که در متن پیام مهر قرائت شد، دشمن ناامید است که به‌صورت مسلحانه بتواند به کشور جمهوری اسلامی ایران آسیبی برساند چون‌که نیروهایی در کشور وجود دارد که شهادت را پیروزی می‌دانند و در راه امنیت کشور حاضرند جان خود را تقدیم کنند.

,

 

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با بیان اینکه دشمن به اقتدار و قوی بودن نیروهای انتظامی کشور اشراف کامل دارد بیان کرد: دشمنان وقتی منافع خود را در خطر دیده‌اند وارد جنگ نرم شده که متأسفانه در حوزه جنگ نرم خوب عمل نکردیم و دشمن توانسته کمی ورود پیدا کند و امروز نیروهای مسلح هم در جنگ نرم و هم در جنگ سخت فعال هستند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم بر روی اعتقادات و باورهای دینی جوانان کشور دست گذاشته است گفت: شما دانش آموزان که در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم قرار دارید و دشمن شما را هدف گرفته است، بایستی بصیرت و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید و هوشیار باشید.

,

 

,

غلامی کنترل خشم را در بین دانش آموزان مهم عنوان کرد و گفت: کنترل خشم یک هنر است و شما دانش آموزان باید این مهم را فرا بگیرید چرا که با یک عدم کنترل خشم آینده شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

,

 

,

وی در پایان استفاده دانش آموزان از موتورسیکلت را جرم دانست و افزود: استفاده از موتورسیکلت در سن شما که مجوز و گواهینامه ندارید جرم است و اگر موردی را ملاحظه کنیم برخورد خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه