اخبار داغ

نسیم تغییرات می‌وزد؛

وقت پاسخـگویی اسـت، حامیان آخوندی بسم‌الله !

وقت پاسخـگویی اسـت، حامیان آخوندی بسم‌الله !
آقایان پزشکیان و بیمقدار و خانم آقاپور باید بگویند چرا با سه‌بار استیضاح عباس آخوندی علی‌رغم مدیریت ضعیف و ناکارآمدی‌اش مخالفت کردند و
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: خبرها از تغییرات در کابینه حکایت دارد، "وزرای اقتصاد" و "رفاه، کار و تعاون" با رای مجلس جبراً از قطار دولت پیاده شدند و وزرای "صمت" و "راه وشهرسازی" نیز با نظر دولت بناست تغییر کنند.

امروز ارگان رسمی دولت یعنی روزنامه ایران با این تیتر به استقبال تغییرات رفته است "نسیم ترمیم کابینه" ؛  در گزارش روزنامه ایران، از عباس آخوندی به عنوان یکی از کسانی که بناست از قطار دولت پیاده شود، نام برده شده است.

پیش از این رئیس جمهور نیز چند بار در تریبون‌های عمومی از عباس آخوندی به دلیل عدم تحرک در حوزه مسکن گلایه کرده است. به‌نظر همه گزاره‌ها از فصل جدایی دولت و آخوندی حکایت دارد. خبر استعفا و تکذیب آن، و اصرار نمایندگان برای استیضاح چهار باره‌ی آخوندی، شرایط سختی را برای باجناق ناطق نوری رقم زده است.

دولت به این نتیجه رسیده که با آخوندی نه "راه" به سامان می‌رسد و نه "مسکن" چراکه شواهد می‌گوید: عباس آخوندی مشغله‌های مهمتری دارد از جمله نقد نظریات مارکس و سخنرانی غیرکارشناسی درباره‌ی FATF و ...

مجلس در استیضاح آخوندی هت‌تریک کرده اما نتیجه نگرفته است. حال؛ دولت به این نتیجه رسیده که یکی از بخش‌های مهم اقتصادی‌اش را فعال کند. با این اوصاف، این سئوال مطرح است؛ چه کسانی نگذاشتند نسیم تغییرات در حوزه مسکن و شهرسازی زودتر به سمت ملت وزیدن بگیرد؟ راه دور نرویم از همین نمایندگان استان شروع کنیم، چه کسانی سه بار با استیضاح آخوندی مخالفت کردند و در قامت یک حامی ظاهر شدند؟

مسعود پزشکیان یکی از نمایندگانی است که همواره حامی آخوندی بوده است. حتی در حادثه قطار تبریز مشهد نیز پزشکیان جانب آخوندی را گرفت و با این استدلال که حذف نفرات بدون حل مشکلات و رفع عقب‌ماندگی‌ها چه سودی دارد؟ با استیضاح آخوندی مخالفت کرد.

بیمقدار و آقاپور نیز بمانند همیشه با پزشکیان هم‌نوا شدند و در صف مخالفین استیضاح آخوندی ایستادند. این مخالفت با استیضاح و موافقت با تداوم کارِ آخوندی نه یکبار که سه باز از جانب لیست امیدی‌های آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاد.

چندی پیش نیز خبری از جانب برخی نمایندگان منتشر شد که ناطق نوری نیز حمایت خود را از آخوندی برداشته. حال آیا نمایندگان حامی آخوندی پاسخگوی عملکرد او و بالاتر از آن پاسخگوی رفتار قبیله‌ای خود در این خصوص خواهند بود؟!

ضعف دولت در حوزه مسکن حرف امروز و دیروز نیست، آخوندی از ابتدا نشان داد که دغدغه‌های مهمتری از حوزه ماموریتی‌اش دارد.  توپ در زمین نمایندگان حامی آخوندی است. بسم الله!

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه