اخبار داغ

اندر احوالات شهردار مرکز کهگیلویه وبویراحمد؛

شهرداری که تصویر "مادوان" را با "یاسوج" اشتباه گرفت+تصویر

شهرداری که تصویر "مادوان" را با "یاسوج" اشتباه گرفت+تصویر
استفاده اشتباه از تصویر شهر "مادوان" به جای شهر "یاسوج" توسط شهردار یاسوج در فضای مجازی خبر ساز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفیردنا؛ همزمان با بالاگرفتن ترافیک شهر یاسوج و حساسیت شهروندان بر روی این موضوع، شهردار یاسوج اقدام به ایجاد معاونت ترافیک در شهرداری یاسوج کرده است بلکه نسخه شفا بخشی برای معضل ترافیک شهر یاسوج باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

 

,

شهردار یاسوج در فضای مجازی از کسب رتبه برتر شهرداری یاسوج در کمیته ایمنی راه ها سخن گفته است، اما باید پرسید این برتری تاثیری در برطرف کردن ترافیک شهر یاسوج داشته است؟ یا اینکه آیا ترافیک شهر یاسوج از بین رفته است و دیگری هیچ گونه مشکلی در خصوص شلوغی خیابان ها و ازدحام وجود ندارد که شهرداری یاسوج این رتبه برتر را کسب کرده است؟

,

 

,

 

,

فضای مجازی به دلیل گستردگی و حجم بالای انتشار و تولید محتوا، مخاطبان زیادی دارد که طبعا درای قدرت تحلیل بالایی هستند، از این رو استفاده شهردار یاسوج از عکس شهر مادوان(منطقه بلهزار) به جای عکس شهر یاسوج در نوع خود قابل تأمل است.

,

 

,

, ,
 
,

با وجود اینکه شهردار یاسوج در فضای مجازی گفته است که اقدام اساسی در حوزه ترافیک و ایمن سازی معابر شهر صورت گرفته است، ولی همچنان شاهد حجم بالای ترافیک در قسمت های مختلف  شهر بخصوص در مرکز شهر و از فلکه "هفت تیر" تا  فلکه " شهدا" هستیم همچنین از طرفی پیاده روهای برخی از نقاط شهر نیز تا کنون ساماندهی نشده اند.

,

 

,

 

,

اولین اقدام شهردار یاسوج در خصوص اولویت دادن به مسائل ترافیکی و پرداختن بصورت تخصصی به این مسئله، راه انداختن معاونت ترافیک بوده است که به تبع آن طرح جامع ترافیک شهری در یاسوج اجرا می شود، با این وجود باید امیدوار بود که این طرح در کاهش روند رو به رشد ترافیک یاسوج تاثیر گذار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه