اخبار داغ

اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود

اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود
مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، روح الله بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه رفسنجان در دیدار با ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبیین اهداف بسیج رسانه ، از راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان به عنوان اولین اقدام این کانون خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر,

وی افزود: یاری رساندن نهادهای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی رسانه های شهرستان می تواند به اجرای موفق این طرح کمک نماید.

,

بادپروا گفت: حاضر شدن اتوبوس مطالبه گری با همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه در محلات و بخش های مختلف شهرستان حاضر می شود و سعی دارد فرهنگ مطالبه گری را در زمینه های مختلف ارتقا دهد.

,

, ,

محمد آبادی نیز از راه اندازی بسیج رسانه به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و اظهار داشت :هر فرصتی که به فرصتهای شهرستان رفسنجان در حوزه فرهنگ و هنر افزوده شود شایسته این شهرستان است .

,

وی خاطرنشان کرد :بعد از راه اندازی خانه مطبوعات بسیج رسانه می تواند به مطبوعات کمک شایانی کند .

,

محمدابادی بیان داشت :رسالت بسیج بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب و همچنین رسالت رسانه ها  قابل تثبیت و مشخص است شاید بسیج رسانه زیاد قدمت نداشته باشد و نوپا باشد ولی چون رسالتش مشخص است رویداد خوبی است که اتفاق افتاده است .

,

وی ادامه داد :وظیفه ما ساماندهی بسیج رسانه است بزرگترین کاری ما در این دوره انجام می دهیم فرهنگ و مسائل فرهنگی را دغدغه مردم کردیم به طوریکه انها به سمت ما بیایند .

,

محمد ابادی گفت :یکی از کارهایی که در این حوزه انجام دادیم افزایش چشمگیر موسسات فرهنگی هنری بود که مجوز صادر شده است و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان را تشویق کردیم که مجوزها را اخذ کنند و فعالیت داشته باشند تصدی ها را به بخش مردمی و غیر دولتی واگذار می کنیم که انها برنامه ریزی کنند و ما انها را کمک می کنیم .

,

وی اذعان داشت :در حوزه مطالبه گری سعی کردیم مردم را تشویق کنیم که مطالبه گر فرهنگی باشند واین نشان دهنده بلوغ جامعه است .

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تاکید داشت :عمده کسانیکه که به اداره ارشاد مراجعه می کنند دغدغه مند هستند و خودشان هم راهکاری دارند به علت محدودیت در امکانات و نیروی انسانی سرمایه مردمی را در حوزه فرهنگ ایجاد کردیم که نقش مهمی در پیشرفت شهرستان دارد .

,

, ,

وی یادآور شد :ما بی نقص کار نمی کنیم توان و هم ما محدود است ولی مردم باید به ما کمک کنند نقطه اتصال بین ما و بخش های فرهنگی از شهرستان میتواند سپاه و بسیج کمک کنند که ما دیدگاه های بهتری نسبت به هم داشته باشیم .

,

محمدآبادی با بیان اینکه رسالت همه ما همان چیزی است که در قانون برای ما مشخص کرده است گفت :هر دستگاه برای رسیدن به هدف رسالتهایی دارد ما با قدرت و تمام توانمان در راه راستای رسالتهای خود هستیم و در نهایت همه ما به یک نقطه مشترک که همان پیشرفت است می رسیم .

,

وی عنوان داشت :باید از اندیشه مردم و مشارکت انها استفاده کنیم و این کار توسط رسانه های صورت می گیرد بازتاب خواسته های فرهنگی مردم توسط نشریات صورت می گیرد .

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه