اخبار داغ

در همایش علمای تسنن و تشیع چالدران مطرح شد:

اتحاد و همدلی ملت ایران عامل موفقیت در تمامی عرصه ها/ دشمن درصدد تفرقه افکنی بین مسلمانان است

اتحاد و همدلی ملت ایران عامل موفقیت در تمامی عرصه ها/ دشمن درصدد تفرقه افکنی بین مسلمانان است
در همایش علمای اهل تسنن و تشیع چالدران فرمانده سپاه چالداران ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران به بیان مطالبی در خصوص هوشیاری علما در مقابل دشمنان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار غفاری امروز در همایش علمای اهل تسنن و تشیع شهرستان چالدران که در محل کانون فرهنگی سپاه این شهرستان ترتیب یافت گفت: اتحاد و همدلی میان تمامی مسلمانان ایران عامل موفقیت ملت ایران درتمامی عرصه های مختلف نظام می باشد که نقش مهمی را در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام ایفاء نموده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده سپاه چالدران، با اشاره به توطئه های آمریکا و استکبار جهانی در جهت ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان راه اندازی جریانهای افراطی، ادامه داد: هوشیاری ملت ایران اسلامی در مقابله با افکارانحرافی بسیار ضروری می باشد و علمای دین نیز باید در جهت روشنگری افکار عمومی جامعه تلاش نمایند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران نیز در این همایش خطرات و پیامدهای انحرافی و افراطی در جامعه گروهگ های تکفیری را حاصل عقاید افراطی دانست و گفت: استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا و اسرائیل با هدف ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان این جریانهای افراطی را ایجاد نموده و در همین راستا از آنان حمایت می کند .

,

حجت الاسلام حلمی، هوشیاری علمای اسلام بوِیژه اهل تشیع و تسنن را در مقابله با بسط و گسترش این گونه افکار انحرافی را بسیار ضروری و نقطه مقابل با قدرت گرفتن تفکرات انحرافیدانست و افزود:امروز نقش علمای دین در تنویر افکار عمومی جامعه و همچنین روشنگری برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان بسیار ضروری است .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه