اخبار داغ

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

مفقودی جوان ۲۰ ساله در غار جبیگ لو میاندوآب/ جستجو ادامه دارد

مفقودی جوان ۲۰ ساله در غار جبیگ لو میاندوآب/ جستجو ادامه دارد
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مفقودی یک جوان ۲۰ ساله در غار جبیگ لو میاندوآب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سعید رهبر سوره در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اعلام این خبر، گفت: ۳ بامداد روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه تماسی مبنی بر مفقودی یک نفر در غار جبیگ لو میاندوآب واقع در ۴۲ کیلومتری محور میاندوآب به باروق دریافت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

وی، ادامه داد: پس از تماس تلفنی مرکز EOC استان هماهنگی های لازم با جمعیت هلال احمر میاندوآب جهت پیگیری موضوع انجام شد که پس از بی نتیجه ماندن تلاش برای برقراری ارتباط تلفنی با فرد مفقود شده نیروها در محل حادثه حاضر و به جستجو پرداختند.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابراز کرد: این غار در روستای اوزون اوبه بخش باروق میاندوآب قرار دارد که طی هماهنگی های لازم یک تیم تخصصی کوهستان ۱۰ صبح همانروز به محل حادثه اعزام شدند.

,

وی، تصریح کرد: فرد مفقود شده جوانی ۲۰ ساله اهل روستای نادرگلی از توابع بخش باروق میاندوآب است که ۱۰ روز پیش به همراه دوستان خود به این غار سفر کرده بود.

,

رهبر، تصریح کرد: اما تاکنون فرد مفقود شده پس از جستجو پیدا نشده  و امروز با وجود گذشت ۵ روز از مفقودی همچنان افراد با تجهیزات کامل در حال جستجوی فرد مفقودی هستند.

,

وی، تاکید کرد: در کنار تلاش امدادگران تیم کوهستان هلال احمر میاندوآب، تیم آنست اداره عملیات سگ های تجسس استان نیز۲ روز است که در منطقه برای یافتن فرد مفقودی حضور دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه