اخبار داغ

گزارشی از حال و روز بازار سنندج+ تصاویر

گزارشی از حال و روز بازار سنندج+ تصاویر
وضعیت امروز بازار سنندج حاکی از آن است که تمامی فروشندگان و کسبه مغازه های خود را باز کرده اند و همه چیز روال عادی خود را طی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز دوشنبه 16 مهرماه به دنبال انجام عملیات روانی دشمن و تبلیغات گسترده رسانه های ضدانقلاب برخی از کسبه بازار سنندج در اعتراض به گرانی‌های اخیر و نوسانات دلار مغازه‌های خود را به حالت نیمه تعطیل درآوردند. اظهارات برخی از کسبه سنندج حاکی از آن است که این اعتراضات از با فشار و تهدید برخی افراد وابسته به ضدنانقلاب بوده و حتی درمواردیبرخی از کسبه سنندج تهدید شده اند که اگر مغازههایشان را نببند آن را به اتش خواهند کشید و حال این سوال مطرح است کهنیروهای امنیتیچگونه باید اجازه بدهند این افراد بدون هیچ واهمه ای در میان مغازه داران رعب و وحشت ایجاد کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

گزارش کردتودی از وضعیت امروز بازار سنندج حاکی از آن است که تمامی فروشندگان و کسبه مغازه های خود را باز کرده اند و همه چیز روال عادی خود را طی می کند.

,

 

,

, ,

 

,

البته کسبه سنندجی نگرانی هایی نیز دارند و از وضعیت موجود گله مند هستند. یکی از این کسبه می گوید: اگر یک فروشنده کالایی را ۵۰۰۰ تومان خریداری کرده باشد و آن را بفروشد چند روز بعد باید آن را ۷۰۰۰ تومان یا حتی بیشتر بخرد؛ بنابراین حتی در جایگزینی کالا در مغازه خود با ضرر و زیان مواجه می‌شود. در چنین شرایطی قطعا هیچ عرضه‌ای منطقی نخواهد بود و فروشی صورت نمی‌گیرد.

,

 

,

کاکی تصریح کرد: کسبه بازار نگران آینده، معیشت خود و بازار هستند و مسئولان حداقل باید پاسخگو باشند و از این زاویه اگر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اگر کسبه اعتراضی هم داشته باشند خواسته آنها به حق است.

,

 

,

, ,

 

,

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی امروز مسئولان بخش دولتی و خصوصی باید قاطعانه ورود کنند و یک بار برای همیشه مشکلات موجود در بازار از جمله نوسانات ارزی را پاسخگو باشند تا شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

,

 

,

مغازه دار دیگری میگوید: کسبه خواهان حفظ امنیت فضای بازار و بازگشت آرامش و ثبات به اقتصاد هستند.

,

 

,

, ,

 

,

احمدی بگه جان ادامه داد: کسی که الان جنسی دارد یا نمی فروشد یا اگر فروخت دیگر نمی‌تواند جنسی جای آن بگذارد؛ لذا این وضعیت باعث نارضایتی کسبه و اصناف شده است. لازم است دولتمردان ما به مردم بگویند که در برخی از تصمیم‌گیری‌های اقتصادی اشتباه کرده‌اند. چرا رئیس دولت و تیم اقتصادی نباید اعلام کنند که در رابطه با مسائل اقتصادی چند وقت اخیر توفیقی نداشته‌ایم؟

,

 

,

وی گفت: ما کسبه و بازاریان سنندجی بارها گفتهایم که با وجود آن‌که اعتراضات فراوانی به شرایط فعلی داریم اما حاضر به بستن مغازه‌ها نیستیم و نمی‌خواهیم عده‌ای از این شرایط به نفع خود سوء استفاده کنند.

,

 

,

اغلب بازاریان سنندجیآن‌ها تاکید می‌کردند که نمی‌خواهند وضعیت امنیتی بازار را به هم بریزند و مردم را مکدر کنند.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از پارچه فروشان بازار آصف سنندج نیز عنوان میکند: مطالبه بازاریان این است که وضعیت اقتصادی که بازار را متزلزل کرده است بهبود پیدا کند؛ چراکه این تزلزل خسارت سنگینی به مردم وارد کرده است. فقط ثبات اقتصادی است که می‌تواند آرامش را برای همیشه به بازار بازگرداند.

,

 

,

گزارش تصویری از وضعیت امروز بازار سنندج:

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه