اخبار داغ

رئیس اداره پست سردشت:

بیش از ۱۸۰ هزار ارتباط پستی در سردشت برقرار شد/ سردشت پیشرو در ارتباطات پستی کشور

بیش از ۱۸۰ هزار ارتباط پستی در سردشت برقرار شد/ سردشت پیشرو در ارتباطات پستی کشور
رئیس اداره پست سردشت از برقراری بیش از ۱۸۰ هزار ارتباط پستی در سردشت خبرداد و گفت: این شهرستان با تحویل ۹۷ درصدی مرسوله های پستی پیشرو در ارتباطات پستی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کمال عثمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز،  با اشاره به آمار ۶ ماهه اول امسال اداره کل پست سردشت، گفت: ۱۸۸ هزار و ۵۱۵ ارتباط از طریق ۵۶ درگاه ارتباطی وابسته به پست سردشت شامل ادارات دولتی، دفاتر پیشخوان، دفاتر ICT، نمایندگیهای پستی و صندوقهای معابر در سطح شهر و روستاها برقرار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه این خدمات از نوع فیزیکی، الکترونیکی و مالی در قالب سرویسهای متنوع پستی بوده است، ادامه داد: در سالجاری با همکاری فرماندار و بخشداری وزینه در قالب طرح USO وزارت کشور سه دفتر ICT روستایی به منظور ارائه خدمات پستی تجهیز شده تا با استفاده از این طرح در نقاط کم برخوردار خدمات پایه پستی ارائه کنند.

,

رئیس اداره پست سردشت، در خصوص خدمات انجام شده، تصریح کرد: طی دو ماه مرداد و شهریور قریب بر یک هزار خدمت انجام گرفته است و انتظار می رود تا پایان سال این رقم به بیش از ۸ هزار خدمت برسد.

,

وی، عنوان کرد: در سال گذشته هم با تجهیز دفتر پستی میرآباد به امکانات ثبت نام و تحویل کارت ملی هوشمند با کمترین هزینه که با یاری ثبت احوال شهرستان صورت گرفته، تا کنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ خدمت در این دفتر پستی ارائه شده است.

,

عثمانی، گفت: هدف اداره پست، ازاجرای طرحهای ملی و خدماتی در نقاط کم برخوردار در مرحله نخست در دسترس بودن امکانات برای همشهریان گرامی، ارتقای سطح دسترسی و آسایش آنان بوده و در مرحله بعدی و در سطح ملی مزایای اقتصادی و زیست محیطی با کاهش ترددها وخطرات است.

,

وی، ادامه داد: این اداره علیرغم مشکلات موجود، سعی در ارائه خدمات نوین و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات پایه پستی، سایر قراردادها و خدمات در اقصی نقاط شهرستان کرده است.

,

رئیس اداره پست سردشت، این اداره را پیشرو در ارائه خدمات پستی در سطح کشور معرفی کرد و افزود: در زمینه توزیع مرسولات علیرغم کاستیهای موجود ازجمله نبود آدرس استاندارد و وجود موانع دیگر، بیش از ۹۷درصد توزیع موفق از جمله موفقترین ادارات پست سطح استان و کشور است.

,

وی، اظهار کرد: درهمین مقوله در سالجاری با عقد قرارداد نمایندگی پستی در سطح شهر ربط و نلاس توزیع نقطه به نقطه شروع شده است.

,

عثمانی، اصلی ترین دغدغه شرکت ملی پست و اداره پست سردشت را رفاه همشهریان عنوان کرده و از تمامی اشخاص و اداراتی که به هرنحوی در ارائه خدمات بهتر این اداره را یاری کرده اند تشکر و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه