اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

رویکرد مهم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین برکات و دستاوردهای نظام است

رویکرد مهم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین برکات و دستاوردهای نظام است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:رویکرد مهم چهلمین سالگرد در ابتدا محتوا و تاثیر گذاری برنامه ها است که به تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل تالار برق شهر کرمان با حضور مسئولین استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی هستیم که این انقلاب تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با وحدت کلمه و با رهبری پیامبر گونه حضرت امام(ره) به پیروزی رسید.

,

وی گفت :این انقلاب نشات گرفته از قیام حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) است و در ارتباط با اهمیت برگزاری سالگرد انقلاب اسلامی باید از فرمایشات و بیانات افراد حاضر در همایش استفاده کنیم.

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد :برنامه هایی که بعد از ابلاغ آیت الله جنتی برای ائمه جمعه مراکز استان ها ساختار تعیین شد و فعالیت ستاد از سوم خرداد ماه آغاز و کار گروه ها تشکیل شدند و ستاد در مرکز استان شکل گرفت .

,

صدفی اضافه کرد : در طی این مدت پنج جلسه تشکیل شد و ائمه جمعه به عنوان شورای سیاست گذاری و راهبردی شهرستان ها کار را شروع کردند و این ستاد با حضور فرمانداران، بخشداران،مسئولین دستگاه های اجرایی ، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد کار خود را آغاز کردند .

,

وی با بیان این که برنامه ها در هشت قالب می باشند ؛اشاره کرد : در بخش های علمی، فرهنگی، قرآنی ،رسانه ای، نمایشگاهی و …است .

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود : رویکرد مهم چهلمین سالگرد در ابتدا محتوا و تاثیر گذاری برنامه ها است که به تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت.

,

صدفی توضیح داد : از دیگر برنامه هاتنوع و جذابیت ،پرهیز از برنامه های سیاسی و جناحی ،فراگیر بودن برنامه ها ، مردمی بودن ، وحدت بخش بودن برنامه ها ، پرهیز از اسراف و رعایت شئونات اسلامی ، هم افزایی و تحکیم بخشیدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد .

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه