اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد ؛

ایران دموکراسی ترین نظام دنیا/خالص ترین حمایت از انقلاب اسلامی شرکت در راهپیمایی است

ایران دموکراسی ترین نظام دنیا/خالص ترین حمایت از انقلاب اسلامی شرکت در راهپیمایی است
لطفی گفت : ایران اسلامی دموکراسی ترین نظام در دنیا را دارد و همه امور به دست مردم است و هر گونه راهپیمایی و انتخابات بر محور مردم صورت گرفته است و در دنیا مشارکت مردم در انتخابات بیشتر از همه دنیاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور درهمایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر کرمان در جمع مسئولین ارشد استان کرمان ضمن ابلاغ سلام آیت الله جنتی دامه البرکاته و تشکر از انسجام و همیت که در استان مشروط است گفت: ماموریت ما بسیار حساس و خطیری داریم و در زمان بسیار حساسی در کل کشور و جهان قرار داریم و در چنین مقطعی می خواهیم ادای دینی نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : نیاز امروز ما لحظه شناسی و کار متناسب با آن لحظه انجام دادن است و طبق فرمایش رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یعنی همه جمع حاضر که باید در صراط مستقیم حرکت کنند و باید امروز در عرصه های گوناگون الگو باشد .

,

رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : امروز یک واقعیت تلخ و غیر قابل انکار در جامعه وجود دارد و مردم از گرانی، بیکاری و تورم رنج می برند و مسئولین باید در برابر سیاست های آمریکای جهانخوار در هر جایگاهی لباس رزم متناسب با این شرایط به تن کنند و در رفع مشکلات گام بردارند.

,

وی با بیان این که نمایندگان باید همدل و یک دست با دولت شوند و مکمل یکدیگر برای کاستن مشکلات مردم گام بردارند ؛ عنوان کرد : یکی از بحث های امروز رسانه ها قانون منع به کار بگیری بازنشستگان است که کار و اقدام خوبی است و در جایگاه ادارات باید یک نسلی بروند و نسلی دیگر به کارگیری شوند.

,

لطفی افزود : شناخت لحظه مناسب با کار در لحظه انجام دادن لازمه هر شرایطی است لذا نباید در شرایط و مشکلات کشور ما ۱۵ استاندار داشته باشیم که شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان باشند که هنوز محل خدمت خود را نشناخته اند از سمت خود بروند پس شناخت لحظه باید صورت گیرد .

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تشریح کرد : ستاد کار خود را از ماه های قبل به خاطر شرایط ویژه آغاز کرده است و نگاه ما به عنوان سنگر دفاع مقدس و سنگر مبارزه با نظام سلطه آمریکاست زیرا نظام سلطه اولین هدفش تقابل با اسلام است و می خواهند با ایجاد شکاف ، یاس و نا امیدی بین مردم در امید و باور ‌مردم تاثیر بگذارند.

,

وی بیان کرد : بر همین اساس باید با ابزار هنرکارآمدی نظام دینی و نظام مقدس اسلامی را بر مردم تشریح کرد زیبایی و هنر دستاوردهای نظام را تشریح کرد .

,

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : ایران اسلامی دموکراسی ترین نظام در دنیا را دارد و همه امور به دست مردم است و هر گونه راهپیمایی و انتخابات بر محور مردم صورت گرفته است و در دنیا مشارکت مردم در انتخابات بیشتر از همه دنیاست.

,

لطفی ابراز داشت : خالص ترین و یکپارچه ترین کار در حمایت از انقلاب اسلامی حضور در راهپیمایی هاست که مردم تجدید بیعتی با اسلام ،ولایت فقیه و نظام اسلامی دارند.

,

وی ادامه داد : نگاهمان نباید محدود به زمان باشد زیرا در حساس ترین مقطع کشور قرار داریم و شبکه های مجازی در حال شبهه افکنی در اذهان عمومی هستند ، در کجای تاریخ این مقدار و ابزار و تکنیکی برای شبهه افکنی افراد قرار دارد .

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تشدید شیطنت های معاندین اسلام  در سی و نه سال گذشته ، توضیح داد : آن ها به این نتیجه رسیده اند که تمامی راهبردهایی که تا کنون علیه ایران استفاده کرده اند ناکارآمد بوده اند و امروز این نظام را با برخورد قهری نظامی نمی شود مبارزه کرد و باید مردم را از نظام جدا کرد .

,

وی یادآورد شد : اکنون ۳۰۰ شبکه معاند برای زیر سوال بردن نظام در حال شبهه افکنی هستند ولی در ایران روی هم رفته ۱۵۰ شبکه وجود دارد .

,

لطفی بیان کرد : تنزل اعتماد اجتماعی به نظام ریشه در اختلافات سیاسی دارد و همدیگر را به فساد متهم می کنند و این موضوعات در صدر اسلام و در حاکمیت علوی همیشه بوده است و با کوچکترین فسادها باید شدیدترین برخورد را کرد ولی نظام را نباید محکوم نمود .

,

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : رسانه ملی در یک سال گذشته به تبیین امور پرداخته اند اما همه ما باید سرباز دفاع مقدس شویم و نباید نگاهمان سازمانی و تشریفاتی باشد .

,

وی افزود : امروز اولین نیاز ما این است که مجموعه نظام ، دولت و ملت با همه اختلاف سلیقه ها به خاطر اسلام و ملت سلحشور و استکبار ستیز در عمل ید واحده ، همدل و یکپارچه باشند.

,

لطفی توضیح داد : اکنون پیاده روی اربعین را در پیش داریم و باید دولتمردان برای تقویت پیاده روی همت کنند و مبادا با گرانی های اخیر این پیاده روی عظیم مورد آسیب ببیند و مردم باید با حداقل امکانات بتوانند حضور پیدا  کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه