اخبار داغ

سرپرست استانداری کرمان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مردمی بودن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ضرورت توجه به مردمی بودن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
سرپرست استانداری کرمان گفت:آنچه که باید در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد مردمی بودن برنامه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ محمد جواد فدایی سرپرست استانداری کرمان در همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز در محل تالار برق شهر کرمان با حضور مسئولین ارشد استان برگزار شده بود، گفت:چهلمین سال پیروزی انقلاب مهم است چرا که در عرف چهل سالگی را سن بلوغ و کمال می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تشدید تحریم ها و جنگ جدی اقتصادی در شرایط تاریخی قرار گرفته ایم، ابراز کرد: دشمنان تلاش دارند تا کشورمان را به نابودی و شکست بکشانند و در این شرایط وظیفه ما دو چندان شده است.

,

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: آنچه که ما باید مد نظر قرار دهیم این است که هدفمان از برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب، مخاطبینی که برای برنامه هایمان اتخاذ می کنیم و روشی که برای اجرای برنامه ها در نظر می گیریم مشخص باشد.

,

فدائی ادامه داد: همانگونه که در آرم و شعار سالگرد مد نظر قرار گرفته شده است اجرای برنامه ها باید با رویکرد امید و انرژی مثبت به جامعه برای تبیین اهداف نظام و انقلاب باشدغ چرا که دشمن با ارائه دیدگاه منفی رخوت وسستی در جامعه ایجاد کند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مخاطبین جامعه به سه بخش تقسیم می شوند، عنوان کرد: گروه اول افراد با اعتقاد راسخ انقلابی هستند که در اکثریت قرار دارند ، گروه دوم افرادی هستند که نقطه مقابل افراد گروه اول هستند که در اقلیت می باشند و گروه سوم افرادی هستند که تردیدها و ابهاماتی ر زمینه انقلاب و نظام دارند که باید ابهامات آنان را رفع کنیم که گروه سوم به گروه دوم برسند.

,

سرپرست استانداری کرمان با بیان اینکه توجه مخاطبین را باید به مبانی و اصول انقلاب اسلامی جلب کنیم، اظهار کرد: مسئله ای که از ابتدای انقلاب و هم اکنون مورد توجه بوده است از بین بردن شکاف بین فقیر و غنی است.

,

فدائی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که باید در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد مردمی بودن برنامه ها است.

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه