اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

اعمال‌محدودیت‌های‌ترافیکی‌در‌محورهای‌مازندران

اعمال‌محدودیت‌های‌ترافیکی‌در‌محورهای‌مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود، گفت: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه معمولا روزهای چهارشنبه شاهد ترافیک سنگینی در محورهای ورودی مازندران هستیم، افزود: باتوجه به شرایط ترافیکی امروز می‌توان وضعیت ترافیک را برای روز جمعه در محورهای خروجی استان پیش‌بینی کرد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: پایان هفته‌های پاییزی در مازندران شلوغ بوده و جمعه پُرترافیکی داشتیم و انتظار داریم این هفته این شرایط را شاهد باشیم.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه نداریم، گفت: تردد تمامی خودروها باتوجه به ترافیک شبانگاهی در محور کیاسر به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد ولی ساعت دقیق آن را نمی‌توان اعلام کرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در پایان گفت: تصادفات عابر در شب‌ها افزایش یافته است که ضرورت دارد عابران و رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه