اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

تامین لاستیک کامیون داران با ارز ۴۲۰۰ تومانی

تامین لاستیک کامیون داران با ارز ۴۲۰۰ تومانی
استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش می شود بتوانیم با این اقدام و نیز کاهش عوارض ورود لاستیک به 5 درصد و تایید تامین ارز آن با نرخ 4200 تومان لاستیک مورد نیاز این رانندگان را تامین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رضا رشیدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : رانندگان کشور ما نشان داده اند که در بزنگاه ها هر جا که نیاز کشوربوده مثل زمان جنک که امام خمینی (ره) فرمان بسیج عمومی دادند و در یک اقدام بی نظیر رانندگان تمامی بارهای مانده در بنادر را تخلیه کردند و آن تاریخ به روز "حمل و نقل " معروف و ماندگار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود : در این میان کامیونداران خراسان رضوی از باغیرت ترین ، شریف ترین و متعهدترین رانندگان کشور هستند.
وی گفت: رانندگان استان همیشه در تمامی بحران ها ،مسائل و مشکلاتی که برای مردم روی داده از جمله فشارهای اقتصادی و تهدیدات اخیر که از سوی دشمنان به ما تحمیل شد ، همراهی خود با ملت را با وجود مشکلاتی که داشتند، قطع نکردند.
 وی اظهار کرد : نفت کش ها سوخت مورد نیاز مردم را به موقع رساندند ، مایحتاج عمومی و مواد اولیه کارخانجات و تولیدات هم به بهترین شکل مشکل حمل و نقل و تامین شد.
 وی با بیان اینکه همت رانندگان ما بسیار بلند وهمراهی شان با مردم بسیار خوب بود و جای قدردانی دارد ضمن آنکه ما هم وظیفه داریم نسبت به مشکلات آنان اعم از افزایش هزینه های تمام شده در حوزه حمل و نقل ، تامین یا قطعات یدکی ، لاستیک و غیره به آنان کمک کنیم .
رشیدیان تصریح کرد: در این رابطه دستورالعملی پیرو درخواست مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای گمرک و سایر دستگاه ها صادر شد تا لاستیک مورد نیاز آنان را از کشورهای همسایه تهیه و در گمرک ذخیره سازی کنیم .
 وی عنوان کرد: تلاش می شود بتوانیم با این اقدام و نیز کاهش عوارض ورود لاستیک به 5 درصد و تایید تامین ارز آن با نرخ 4200 تومان لاستیک مورد نیاز این رانندگان را تامین کنیم.
 استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: در این میان در ستاد اربعین کشور هم اقدامی ویژه در این حوزه صورت گرفته و مقرر شده به کامیون ها و اتوبوس هایی که در مسیر زائران خدمات می دهند سهمیه خاص لاستیک تعیین و ارائه شود.
 وی ادامه داد: در این میان با توجه به اینکه خراسان رضوی بیشترین فاصله را با مرز شلمچه به طول 2 هزار کیلومتر دارد پیگیری شده تا سهمیه لاستیک بیشتری را برای رانندگان استان تامین شود بویژه اتوبوسهای ناوگان جاده ای که حجم قابل توجهی از تردد زائران اربعین را در این مسیر عهده دار هستند و لاستیک مناسب از جمله مباحث ایمنی تردد در جاده هاست.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه