اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

انهدام باندقاچاق انسان و جعل اسناد و مدارک هویتی+تصاویر

انهدام باندقاچاق انسان و جعل اسناد و مدارک هویتی+تصاویر
فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند جعل اسناد و مدارک هویتی و دستگیری 14 نفر از اعضاء باند قاچاق انسان در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از  هرمز؛سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی با همکاری تعدادی از کارکنان ادارات دولتی یکی از شهرستان های استان در امر جعل اسناد و مدارک هویتی فعالیت دارند، مراتب بصورت ویژه در دستور کار اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی دریافتند این افراد در ابعاد گسترده و بصورت شبکه ای و سازمان یافته پس از رصد افراد متوفی فاقد ثبت اسنادفوتی، باتبانی خانواده های متوفی و همدستی ادارات دخیل، نسبت به تهیه اسناد جعلی هویتی با سیرمراحل اداری واقعی با الصاق عکس اتباع خارجی و ایرانی درخصوص جعل اسناد اقدام می کردند.

,

, ,

 ملکی تصریح کرد: این کلاهبرداران ضمن شناسایی اتباع خارجی و یا افراد ایرانی بی هویت که قصد خروج ازکشور و یا اقامت در داخل کشورداشتند نسبت به سندسازی براساس سن، جنس وچهره افراد با اخذ مبالغ زیادی بعضا تا 600 میلیون ریال نسبت به تهیه و ارائه اسناد هویتی اقدام می کردند.

,

این مقام انتظامی بیان کرد: با کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی محل های حضور ، تردد و سکونت اعضاء باند ، نحوه فعالیت آنها و چگونگی ارتباط اعضاء باند با همدیگر و با مشتریان، شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات اولیه جرم ، سه نفر از اعضاء باند در مسیر شیراز به بندرعباس طی یک عملیات هماهنگ شناسایی و دستگیر شدند.

,

, ,

ملکی ادامه داد: مأموران امنیت عمومی استان همچنین طی چهار عملیات هماهنگ و بازرسی از 10 واحد مسکونی و یکی از ادارات در شرق استان تعداد 10 نفر دیگراز اعضاء را دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این پرونده در مجموع 14 نفر شناسایی ودستگیر شده اند و از مخفیگاه متهمان بیش از 350 فقره اوراق هویتی اعم از (شناسنامه، کارت هوشمند ملی ، کارت تردد اتباع خارجی، اوراق تأئیدیه اشتغال به تحصیل محصلین جعلی )، تعداد21 دستگاه تلفن همراه حاوی تصاویر و پیامک های واتساپی و اوراق هویتی جعل اسناد ومدارک اتباع ایرانی وخارجی ،دو دستگاه کیس و یک دستگاه لپ تاپ حاوی برنامه ها و اسناد مربوط به جعل مدارک مکشوفه کشف و ضبط شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه