اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رفع مشکلات تأمین دارو با جدیت دنبال شود/ مردم از کاهش هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی رضایت دارند

رفع مشکلات تأمین دارو با جدیت دنبال شود/ مردم از کاهش هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی رضایت دارند
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کاهش هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی رضایت مردم را به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تقدیر از خدمات حوزه سلامت به کاهش هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی اشاره کرد و افزود: کاهش هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی رضایت مردم را به همراه داشته است و از مسئولان قدردانی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,
 
,
وی بر ضرورت فراهم کردن امکانات بهداشتی برای شهرهای پر جمعیت حاشیه قزوین تأکید کرد و ادامه داد: برخی از شهرهای حاشیه‌ای قزوین، نیازمند رسیدگی‌های بیشتر در حوزه سلامت هستند و از مسئولان می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند.
,
 
,
امام جمعه قزوین رفع مشکلات بیمارستان‌های فرسوده را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات کمبود تخت‌های بیمارستانی و رفع مشکلات نوبت دهی پزشکان متخصص، خواسته مردم است که با ایجاد ظرفیت‌های جدید و نظارت بیشتر برطرف می‌شوند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر تکمیل بیمارستان دولتی الوند و رفع مشکلات تأمین دارو تأکید کرد و گفت: خوشبختانه نظارت‌های بسیار خوبی در توزیع دارو صورت می‌گیرد اما لازم است برای رفع کمبودهای دارویی اقدامات جدی‌تری انجام شود.
,
 
,
دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ابتدای این دیدار گزراشی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت استان قزوین ارائه کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه