اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین :

قزوین؛ رتبه نخست کشور در صرفه‌جویی سوخت صنایع را کسب کرد

قزوین؛ رتبه نخست کشور در صرفه‌جویی سوخت صنایع را کسب کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از کسب رتبه نخست استان قزوین در صرفه جویی سوخت صنایع در سطح کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: از زمان اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد از تاریخ ۲۶ آبان ماه سال ۹۵ مبنی بر تسهیل گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیر عمده، شرکت گاز استان قزوین توانست با انجام برنامه ریزی لازم نسبت به گازدار کردن ۲۴۶ واحد صنعتی و تولیدی اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی در ادامه افزود: این موضوع، صرفه جویی ۳۴ میلیون لیتری سوخت مایع را به دنبال داشته است که بیشترین میزان صرفه جویی سوخت مایع در کشور در راستای اجرایی شدن این مصوبه بوده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در تشریح اقدامات انجام شده برای گازرسانی به این ۲۴۶ واحد صنعتی اذعان کرد: با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین فعالیت های لازم برای شناسایی و معرفی مصرف کنندگان صنعتی سوخت مایع به شرکت گاز استان انجام شد و سپس با اجرای چندین پروژه گازرسانی به صنایع این امر مهم که مزیت های اقتصادی و زیست محیطی فراوان به همراه داشته است محقق شد. 

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ شهرک صنعتی و ۲ هزار و ۶۸۹ واحد صنعتی – تولیدی جزء و عمده در استان قزوین از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با هزینه ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال گازدار شدند که امیدواریم این تعداد تا پایان سال به ۲۵۰ واحد صنعتی افزایش یابد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه