اخبار داغ

رونمایی از سه اپلیکیشن اندرویدی در اردبیل

رونمایی از سه اپلیکیشن اندرویدی در اردبیل
از اپلیکیشن های اندرویدی در امتداد عاشورا، حسین چی لر و حب الحسین که با محتوای قیام خونین کربلا و اربعین حسینی طراحی و تولید شده است ، در دفتر امام جمعه اردبیل رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله  سید حسن عاملی امروز در مراسم رونمایی از سه اپلیکیشن اندرویدی در دفتر امام جمعه اردبیل، با تجلیل از این اقدام و دستاورد شایسته فعالان فضای مجازی قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بر ضرورت تولید محتواها و عکس نوشته های مختلف از شعار های جهانی امام حسین (ع) بر علیه استکبار جهانی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امام جمعه اردبیل افزود: با لطف و عنایت خداوند متعال امسال هم راهپیمایی اربعین حسینی به میعادگاهی بر علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار تبدیل خواهد شد.

,

حسن زاده مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) اردبیل نیز گفت: اپلیکیشن های "حسین چی لر" و "حب الحسین" با محتوای مرتبط با قیام کربلا از جمله اذکار و دعاها و به چهار زبان روسی، عربی، فارسی و آذری طراحی شده است.

,

وی افزود: اپلیکیشن در امتداد عاشورا نیز با قابلیت ارائه وصیت نامه شهدا در مورد قیام خونین کربلا و اربعین حسینی طراحی و ساخته شده است که همچون دو اپلیکیشن دیگر ذکر شده در همه گوشی های اندرویدی قابل نصب است.

,

 

,

انتهای پیام/313/1/1

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه