اخبار داغ

آمریکا هیچوقت نمی تواند فروش نفت ایران را تحریم کند / هشدارهای ترامپ توخالی و ابهت آمریکا پوشالی است

آمریکا هیچوقت نمی تواند فروش نفت ایران را تحریم کند / هشدارهای ترامپ توخالی و ابهت آمریکا پوشالی است
امام جمعه اهل سنت قروه با تاکید بر اینکه دشمن نخواهد توانست مانع از فروش نفت ایران اسلامی باشد گفت: هشدارهای رییس جمهور دیوانه آمریکا مانند طبلی توخالی است که ابهت پوشالی آمریکا را بیش تر می شکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملاهاشم نوری امروز و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کردتودی با اشاره به هشدارهای رییس جمهور آمریکا به کشورهای خریدار نفت ایران، اظهار داشت: مسئله مقابله آمریکا در برابر اراده ملت ایران موضوع جدیدی نیست و از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است سیاستمداران کشور آمریکا به عناوین مختلف در برابر اراده ملت ایران ایستاده اند و تحریم ها و تهدیدهای بسیاری را به وجود اورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی ,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه آمریکا نخواهد توانست فروش نفت ایران را تحریم کند افزود: تمامی کشورهای جهان به خوبی می دانند که نیازمند نفت ایران اسلامی هستند و همانگونه که رییس جمهور کشور اشاره نموده بودند در جایی که ایران نتواند نفت خود را به فروش برساند هیچ کشوری نیز نخواهد توانست نفت خود را بفروشد.

,

 

,

 

,

امام جمعه اهل سنت قروه با تاکید بر اینکه تحریم نفت نیز در اراده ملت ایران تاثیری ندارد گفت: در واقع سیاست گذاران ما باید با برنامه ریزی در این مسیر وارد شوند چرا که دشمن نمی تواند چنین حرکت مذبوحانه ای داشته باشد.

,

 

,

 

,

ماموستا نوری بیان داشت: اگر تحریم نیز اعمال شود مردم همانند گذشته همانگونه که تاکنون استقامت داشته اند با اتحاد و یکپارچگی در برابر دشمن می ایستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست یابد.

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: ما زیرسلطه کفر نخواهیم رفت و همانگونه که پیغمبر اسلام در دوران صدر اسلام حاضر به سازش با دشمنان نشدند ملت ایران اسلامی نیز به رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری هرگز با دشمن سازش نخواهند کرد.

,

 

,

 

,

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه بر لزوم هوشیاری مسئولین تاکید نمود و افزود: هم اکنون می بینیم که بیشتر کشورهای جهان با آمریکا همراه نیستند و در برابر زورگویی امریکا ایستاده اند و در این بین باید مسئولین ما به دنبال همدلی بیشتر با مردم باشند.

,

 

,

 

,

به گفته ماموستا نوری ابهت امریکا شکسته است و ایران پیش قدم در از بین بردن این ابهت بوده است و الگوی دیگر کشورها قرار گرفته است و امریکا در اینده نزدیک با شکست سیاست های خود روبرو می شود .

,

 

,

 

,

وی با تاکید بر مقابله جدی مسئولین با فسادهای اقتصادی افزود: باید مقابله جدی و بدون چشم پوشی با افرادی که مفسد اقتصادی هستند صورت بگیرد چرا که اگر در برابر چنین افرادی بایستیم دشمنان نمی توانند به یاوه گویی های خود ادامه دهند.

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: ما باید نگاه به توانمندی های داخلی خود داشته باشیم و از چشم دوختن به خارج از مرزها خودداری کنیم و با اتکا به نیروی انسانی داخلی مشکلات اقتصادی را برطرف نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه