اخبار داغ

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

مرزبانی مهمترین رکن امنیت کشور است

مرزبانی مهمترین رکن امنیت کشور است
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: از بیش از ۱۰۰۰ شهید نیروی انتظامی این استان ۲۰۰ نفر مرزبانان جان برکفی هستند که مهمترین رکن امنیت را با خون خود محقق کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ سردار ماشاالله جانثار صبح امروز در مراسم جشن تولد فرزندان شهید مرزبانی امیر نامدار صنوبری در تربت حیدریه اظهار داشت: امنیت فعلی کشور در شرایط خاص همسایگان مرهون از جان گذشتگی مرزبانانی است که جان خود را در این راه اهدا کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

فرمانده مرزبانی استان گفت: ازبیش از ۱۰۰۰ شهید نیروی انتظامی ۲۰۰ نفر مرزبانان جان برکفی هستند که مهمترین رکن امنیت را با خون خود محقق کرده اند.

,

وی افزود : وصیت همه شهدای مرزبان به فرزندان خود و جوانان و نوجوانان جامعه تلاش علمی . خودسازی اخلاقی و معنوی و احترام به والدین است .

,

جشن تولد فرزندان شهید مرزبان امیر نامدار صنوبری با حضور همرزمان پدرشان و سردار ماشاء الله جانثار فرمانده مرزبانی استان در دبستان شاهد رضویه تربت حیدریه برگزار شد .

,

در این محفل معنوی که در میان چشمان بارانی مهمانان برگزار شد زهرا و فاطیما دختران ۱۱ و ۵ ساله شهید نامدار مورد تقدیر همکلاسیها و همچنین همکاران و همرزمان پدرشان قرار گرفتند.

,

در این مراسم از سوی مرزبانی استان هدایایی مزین به تمثال شهدای مرزبانی به فرزندان شاهد و ایثارگر اهداء شد .

,

زهرا نامدار صنوبری نیز به پاس تلاش همرزمان پدرش با اهداء شاخه های گل هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.

,

مرزبان شهید امیر نامدار صنوبری سال گذشته در مصاف با اشرار مسلح به شهادت رسید .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه