اخبار داغ

همزمان با آخرین روز از هفته ناجا؛

مردم شهرستان خلیل آباد به میهمانی لاله ها رفتند

مردم شهرستان خلیل آباد به میهمانی لاله ها رفتند
مردم ، کارکنان نظامی، انتظامی و مسئولان شهرستان خلیل آباد ، امروز پنج شنبه همزمان با آخرین روز از هفته ناجا با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، پیش از ظهر امروز  با فرا رسیدن نخستین پنج شنبه در هفته ناجا، مردم ، کارکنان نظامی، انتظامی و مسئولان شهرستان خلیل آباد به میهمانی لاله ها رفتند و با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام(ره) و شهدا، میثاقی دوباره بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

آیین میهمانی لاله ها در خلیل آباد نیز با حضور مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و جمع کثیری از مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.  

,

حاضرین در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

,

 

,

خانواده های شهدا صاحبان اصلی امنیت هستند

, خانواده های شهدا صاحبان اصلی امنیت هستند,

ولی اله غلامی در این مراسم با بیان اینکه خانواده های شهدا صاحبان اصلی امنیت هستند، اظهار داشت: خانواده های شهدا هزینه اصلی را در راه به وجود آوردن این امنیت را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

,

وی با بیان اینکه شهدای زیادی در راه حفظ ارزش های انقلاب و اسلام و تامین امنیت تقدیم نظام و انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: تا پای جان در راه حفظ امنیت و ارزش های انقلاب و اسلام تلاش خواهیم کرد.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با تاکید بر اینکه در آخرین روز از هفته ناجا در مزار شهدا گرد هم جمع شده ایم تا میثاقی دوباره با شهدای نظام و انقلاب داشته باشیم، تصریح کرد: به عنوان سربازان ولایت تا پای جان در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد و از نثار جان در راه به وجود آمدن و حفظ و استمرار امنیت دریغ نخواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته امنیت مطلوبی را در سطح شهرستان شاهد بودیم که رضایت مردم را به دنبال داشته است، اذعان کرد: در هفته ناجا توانستیم گوشه ای از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی در تامین امنیت اطلاع رسانی شد.

,

غلامی همچنین در پایان عنوان کرد: 26 نهاد و سازمان با نیروی انتظامی در جهت استقرار و به وجود آوردن امنیت شهرستان نقش و همکاری دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه