اخبار داغ

معیار‌های انتخاب استاندار خراسان رضوی؛

دولت به فکر استاندار بومی باشد/ نیازی به ورود استاندار با نگاه امنیتی نیست

دولت به فکر استاندار بومی باشد/ نیازی به ورود استاندار با نگاه امنیتی نیست
دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: دولت باید نگاه بومی به استاندار داشته باشد زیرا در خراسان رضوی ما قحط‌الرجال نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ساقی در گفت‌و‌گو با صبح توس پیرامون معیار‌های انتخاب استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور، خراسان رضوی استانی خاص است و دارای بیشترین اهمیت بعد از استان تهران بوده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه خراسان رضوی به‌عنوان کلان‌شهر کشور در خط مقدم پذیرایی از میلیون‌ها زائر قرار دارد، گفت: طی چند دوره اخیر بیش از هر مسئله دیگری غرق در مسائل سیاسی و امنیتی شده‌ایم تا اینکه به فکر مسائل اقتصادی در استان باشیم.

,

خراسان رضوی ازنظر اقتصادی با مشکل مواجه شده است
دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: به عقیده بنده خراسان رضوی ازنظر اقتصادی با مشکل مواجه شده است؛ بیش از سه هزار و 500 کارخانه فعال در بحث صنعت و 23 شهرک صنعتی در استان داریم که نمونه بی‌نظیر در کشور است.
ساقی عنوان کرد: اگر خراسان رضوی را با اصفهان و یا آذربایجان شرقی و غربی مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که خیلی از سایر استان‌ها عقب هستیم، حتی از نظر راه‌های منتهی به مناطق استراتژیک و راه‌های منتهی به کشور همسایه نیز عقب هستیم.

, خراسان رضوی ازنظر اقتصادی با مشکل مواجه شده است,
,
,

نیازی به ورود استاندار با نگاه امنیتی نیست
وی با بیان اینکه اولویت با استانداری است که نگاه ویژه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به استان داشته باشد تا اینکه به مسائل سیاسی و امنیتی بپردازد، اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های امنیتی و نیروی انتظامی اقدامات خود را انجام می‌دهند و نیازی به ورود استاندار به موضوع با نگاه امنیتی نیست.

, نیازی به ورود استاندار با نگاه امنیتی نیست,
,

قحط‌الرجال نداریم، دولت به فکر استاندار بومی باشد
دبیر جبهه اعتدال شرق کشور بیان کرد: نیاز ما در استان به حضور چهره‌ای است که ازنظر اقتصادی کار بلند بوده، برنامه‌ریز و توسعه محور باشد؛ در مرحله دوم باید نگاه بومی به استاندار داشته باشیم، ما قحط‌الرجال نداریم، وقتی در زمان ریاست جمهوری دو نفر از خراسان رضوی کاندید می‌شوند یعنی ما در استان چهره‌های فعال را داریم.
ساقی افزود: اگر استاندار غیربومی برگزیده شود، تا زمانی که راه‌های استان و مرز‌ها را شناسایی کند، مدت‌زمان بسیاری می‌گذرد و فرصت سوزی ایجاد می‌گردد؛ دولت خود را مدیون خراسان رضوی می‌داند، روحانی سال 92 و 96 پیروزی انتخابات را مدیون ما می‌داند از همین رو باید چهرهای بومی را برای استانداری خراسان رضوی برگزیند.
انتهای پیام/

, قحط‌الرجال نداریم، دولت به فکر استاندار بومی باشد,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه