اخبار داغ

پرویز فتاح در آذربایجان‌شرقی؛

صبر و تحمل مردم در مشکلات بی‌نظیر است/ کسانی که دل در گرو انقلاب دارند با فضاسازی دشمن نگران نمی‌شوند

صبر و تحمل مردم در مشکلات بی‌نظیر است/ کسانی که دل در گرو انقلاب دارند با فضاسازی دشمن نگران نمی‌شوند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: وظیفه ما امید به پیروزی و تلاش و گرهگشایی از مشکلات مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان سفر دو روزه به شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مکتب ما عاشورایی است و در کنار بیم زوال، امیدوصال داریم، گفت: اساس بقای نظام ما بر حیات واقعی است چون ما به خدا متصل هستیم و خدا حی لا یموت است.

وی اظهار داشت: کسانیکه تنها ظاهری از انقلاب را شناختند، با هر نوسانی، ساز ناامیدی می زنند و با اجنبی ها همنوا می شوند چون دل در گرو انقلاب ندارند.

فتاح خاطرنشان ساخت: کسانیکه دل خود را به انقلاب گره زده اند، با فضاسازی دشمن، نگران و ملتهب نمی شوند.

وی از دیدار اخیر با رهبرانقلاب گزارش داد: یک ماه قبل که محضر رهبر انقلاب از تدابیر کمیته امداد گزارش دادم و عرض کردم نگران اوضاع کشور نباشند، ایشان با جدیت فرمودند من اصلا نگران نیستم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه به لطف خدا سیلی محکمی به صورت ترامپ خواهیم زد، گفت: در برهه کنونی صف آرایی تاریخی با دشمن داریم و اهل دل نشانه های پیروزی را می بینند.

فتاح وظیفه کنونی خود را بدور از اظهار نگرانی و نق زنی توصیف کرد و ابراز داشت: وظیفه ما امید به پیروزی و تلاش و گرهگشایی از مشکلات مردم است.

وی نظام اسلامی را نیازمند مدیران ساده زیست و صادق دانست و متذکر شد: مشکلات امروز مردم در همه دولتها بوده و همه جای دنیا نیز وجود دارد.

فتاح خاطرنشان ساخت: در برهه کنونی وحدت همه مسئولین در سطح کشوری و منطقه ای لازم بوده و اختلاف سلایق سیاسی اصلا ایرادی ندارد و آنچه مهم است، سعه صدر و گذشت ما است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دولت را در وسط میدان دانست و بیان کرد: وظیفه همه خیرخواهان نظام این است که دولت را در این پیچ تاریخی کمک کنند.

وی افزود: نمره مردم در مشکلات ماه های اخیر ۲۰ بود. مردم ما صبر و تحمل بی نظیری از خود نشان دادند و بزرگواری کردند. مسئولین هم باید مردم را مراعات کنند.

فتاح پشت گرمی خود در کمیته امداد را حمایت های دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: ماه آینده تمام پشت نوبتیها را جذب می کنند و این کار بزرگی است که صورت می گیرد.

وی به مشکلات صندوقامداد ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغ پایین وام ها، مربوط به موانع قانونی است که با رایزنی های صورت گرفته با بانک مرکزی،در حال رفع شدن است.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: ۸۲ هزار تومان مستمری دو سال قبلِ مددجویان، به بالای ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و با تصویب دولت و مجلس به مددجویان سبد کالا اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است فتاح این اظهارات را در شورای اداری شهرستانهای مراغه و میانه بیان کرده است.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه