اخبار داغ

سردار خرم در مجمع عالی بسیج استان مطرح کرد؛

دست رد بازاریان تبریز بر سینه ضدانقلاب/ ظرفیت بسیج و سپاه، همیار دولت بوده و در اختیار کارخانجات است

دست رد بازاریان تبریز بر سینه ضدانقلاب/ ظرفیت بسیج و سپاه، همیار دولت بوده و در اختیار کارخانجات است
فرمانده سپاه عاشورا گفت: علی رغم مشکلاتی که وجود داشت، بازاریان و اصناف دست رد به سینه ضد انقلاب زدند و به فراخوان‌های اعتصاب و اغتشاش دشمن اعتنا نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرم در مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: سانحه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر بستان آبادی موجب تاثر و تاسف شد.

وی ادامه داد: بسیج همه تلاش و ظرفیت خود را برای کمک به دولت بکار گرفته و هر کارخانه‌ای که می‌توانست از امکانات بسیج و سپاه استفاده کند، ما پای کار بوده و هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وجود برخی مشکلات عنوان کرد: علی رغم مشکلاتی که وجود داشت، بازاریان و اصناف دست رد به سینه ضد انقلاب زدند و به فراخوان‌های اعتصاب و اغتشاش دشمن اعتنا نکردند.

وی افزود: تبریز همیشه مورد طمع دشمن بوده اما بازاریان و اصناف همواره در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته‌اند و مسئولان نیز باید در راستای رفع مشکلات اصناف و بازاریان اقدامات اساسی انجام گیرد.

سردار خرم با اشاره به اقدامات بسیج در استان تاکید کرد: یکی از اقدامات اساسی بسیج در استان آذربایجان‌شرقی مقابله با احتکار بوده است.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه