اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

حلقه مفقوده ما امروز دشمن‌شناسی است/سردار همدانی در تشخیص دشمن تردید نکرد

حلقه مفقوده ما امروز دشمن‌شناسی است/سردار همدانی در تشخیص دشمن تردید نکرد
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه حلقه مفقوده ما امروز دشمن‌شناسی است، گفت: سردار همدانی در تشخیص دشمن تردید نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار مظاهر مجیدی امشب در مراسم «گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم»، اظهار کرد:  اینجا شهر شهید همدانی شهر بزرگانی است که اگر نفش قدسی آنها نبود معلوم نبود ما به چه راهی می‌رفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه هدایت‌های این بزرگان امتی شهیدپرور و ولایت‌مدار تربیت کرد، گفت: امروز به پاس احترام شهدای در مراسم شهدای مدافع حرم جمع شده‌ایم که به برکت تربیت در محضر این بزرگان است.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: امروز جای خالی حاج حسین همدانی را حس می‌کنیم، محرم گذشت و در حسینیه ثارالله (ع) سپاه و هیأت رزمندگان منتظر قدوم سردار همدانی و شهدای مدافع بودیم؛ امروز در جای جای استان همدان هرکجا نگاه می‌کنیم یاد و نمودی از شهدای دفاع مقدس را می‌بینیم.

,

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات شهید همدانی مردمی بودن آن شهید بود، افزود: با نگاه به تصویر نصب شده روبرو به یاد صفت بارز آن شهید افتادم که در دشمن‌شناسی کوچک‌ترین خللی در او وجود نداشت.

,

سردار مجیدی با اشاره به سیر زندگی شهید همدانی از ابتدای انقلاب و مبارزه با طاغوت و گروه‌هایی که نمی‌خواستند انقلاب پا بگیرد، تصریح کرد: حضور سردار همدانی در 8 سال دفاع مقدس، جبهه اقتصادی و در خاموش کردن فتنه 88 بارز بود.

,

وی با اشاره به حضور شهید همدانی در جبهه مقاومت، ادامه داد: شهید همدانی توانست نقش بزرگی در سوریه ایفا کند؛ این قسمت از تابلوی پیش رو یادی است از حضور شهید همدانی در عملیات بیت‌المقدس که گنبد مسجد خرمشهر و حضور شهید همدانی را به تصویر کشیده است.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: جلوتر که آمدیم و باید برای دفاع از ائمه اطهار (ع) حضور می‌داشتیم، سردار همدانی در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور یافت.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی محو شود، یادآور شد: اگر شهید همدانی زنده بود در این مسیر قرار می‌گرفت.

,

سردار همدانی با تأکید بر اینکه حلقه مفقوده ما امروز دشمن‌شناسی است،اظهار کرد: باید در این خصوص به بصیرتی برسیم که بتوانیم خوب دشمن را بشناسیم و در دوراهی قرار نگیریم.

,

وی با بیان اینکه امروز که رهبری حکیم و فرزانه داریم راه بسیار روشن است، گفت: شهید همدانی این راه را بسیار خوب انتخاب کرد و در دشمن‌شناسی با بصیرت تردید نکرد.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: با نگاهی به سیر زنگی شهید همدانی می‌بینیم که سردار همدانی در تشخیص دشمن تردید نکرد؛ شهدای مدافع حرم نیز قدم جای پای شهید همدانی گذاشتند و همان راه را رفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه