اخبار داغ

باران سیل آسا گچسارانی‌ها را غافلگیر کرد/شهرداربا چکمه به کمک شهروندان آمد+(تصاویر و فیلم)

باران سیل آسا گچسارانی‌ها را غافلگیر کرد/شهرداربا چکمه به کمک شهروندان آمد+(تصاویر و فیلم)
باران در حالی میهمان ناخوانده گچسارانی‌ها شد که کولرها همچنان در منازل روشن بود ،شدت بارندگی موجب سرازیر شدن آب کانال‌های درون شهری به خیابان‌های اطراف و مسدود شدن پل ها و آب گرفتگی معابر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،بارش باران و تگرگ در گچساران برای شهروندان بسیار غافلگیر کننده و دوراز انتظار بودو شدت بارندگی‌ها به حدی بود که موجب سرازیر شدن آب کانال‌های درون شهری به خیابان‌های اطراف و مسدود شدن برخی پل ها و نیزآب گرفتگی معابر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, ,

بارش‌ها عصر امروز آغازشده و در صورت ادامه این روند به طور حتم شاهد وارد آمدن خسارات به باغداران و تاسیسات زیرساختی خواهیم بود، از شهرستان‌های 8 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در گچساران بارش سیل آسای باران آغاز شده بود.

,

, ,

عبدالرحیم رحیمی،فرماندار گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص گفت: بر اثر بارندگی فصلی  و پرشدن کانال های هدایت سیلاب در ضلع شمالی  شهرستان از جمله اسلام آباد، خنگ بنار، محوطه اطراف دانشگاه آزاد، کارخانه روغن نباتی، کانال های منتهی به شرکت نفت و کانال منشعب از 500 دستگاه تا بلوار ولی عصر، کانال های 108 دستگاه و رزمندگان سیلابی شدند که  ستاد بحران در دقایق اولیه حادثه در محل حضور پیدا کردند.

,

, ,

مسعود ظفری،شهردار گچساران هم در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: در دقایق اولیه بارندگی در شهرداری حالت آماده باش اعلام کردیم و کلیه ماشین آلات و نیروهای خدمات، آتش نشانی، اکیپ امانی در مکان های مختلف حادثه حضور به موقع پیدا کرده درحال امداد رسانی هستند.

,

, ,

وی افزود: شدت بارندگی خسارت سنگینی به کانال های مناطق  108 دستگاه، رزمندگان، جزیره، 500 دستگاه ، کوی پاسداران، شهرک نفت وکانال ورودی شهروارد کرده است.

,

, ,

شهردار گچساران درادامه تصریح کرد: بارندگی به کف کل کانال ها ، دیوار حائل کانال ها  و همچنین به چندین پل ،خسارت بسیارسنگینی وارد کرده بطوری که  کف سازی بیشتر کانال های شهر کاملا از بین رفته است که میزان خسارت از سوی کارشناسان امردرحال بررسی است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه