اخبار داغ

نقش پررنگ ارتش در پاکسازی منطقه از تروریست‌ها

نقش پررنگ ارتش در پاکسازی منطقه از تروریست‌ها
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نقش ارتش در پاکسازی منطقه از تروریست‌ها بسیار پررنگ است که روزی حقایق آن گفته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران گفت: ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که به پیشنهاد مقام معظم رهبری و تائید امام خمینی(ره) صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد ارتشی مومن، متدین، جهادی و مردمی هستیم که وجودش برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. گواه ما برای این امر بیانات مقام معظم رهبری درباره ارتش است. ایشان فرمودند ارتش ما یک ارتش متدین است و جا دارد ارتش جمهوری اسلامی ایران را حزب الله بنامیم.

,

محمدحسنی گفت: عوامل مختلفی باعث شده ارتش به این جایگاه برسد که بخش عمده آن به دلیل فعالیت های سازمان عقیدتی سیاسی است که مقام معظم رهبری از این عملکرد رضایت دارند.

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به اقدامات و برنامه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از هزار نماز جماعت با جمعیت حدود ۲۰ هزار نفری در ارتش برگزار می‌شود و در حال حاضر ۲۰ هزار فعال قرآنی و ۱۰ هزار فعال در حوزه حدیث در ارتش وجود دارد. همچنین بالای ۱۰۰ هزار نفر بسیجی در پایگاه های بسیج در شهرک های سازمانی ارتش فعالیت دارند.

,

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی بیش از ۴۸ هزار شهید مدافع وطن و چندین شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی دارد. نقش ارتش در پاکسازی منطقه از تروریست‌ها بسیار موثر و پررنگ است که روزی حقایق آن گفته خواهد شد.

,

حجت الاسلام عباس محمدحسنی دشمنان انقلاب اسلامی را مخاطب قرار داد و تاکید کرد: با ارتش انقلابی، دلاور، شجاع و مقتدر در کنار سپاه انقلاب اسلامی توصیه ای به دشمنان داریم که هرگز فکر تجاوز به میهن اسلامی را نداشته باشند و اگر چنین فکری داشتند پیش از تجاوز حتما آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند زیرا در صورت تجاوز هرگز زنده باز نخواهند گشت.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه