اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد؛

جوانان ما راه حل مشکلات کشورند نه خود مشکل/برخی از لوایح FATF با قرآن در تضاد است

جوانان ما راه حل مشکلات کشورند نه خود مشکل/برخی از لوایح FATF با قرآن در تضاد است
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 

,

 

,

 

,

خطیب موقت شهر یاسوج: به لطف خدا مردم ایران تحریم ها را شکست می دهند و شکست تحریم ها شکست امریکاست‌.

, خطیب موقت شهر یاسوج: به لطف خدا مردم ایران تحریم ها را شکست می دهند و شکست تحریم ها شکست امریکاست‌.,

حجت الاسلام حسینی صدر در خطبه های اول نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: در هفتم صفر شهادت امام حسن مجتبی (ع) است در ۲۸ صفر نیز مورخین ما شهادت حسن مجتبی(ع) را فرمودند، به روایت دیگر امروز شهادت ایشان است که دوران سختی را پشت سر گذاشت در جنگ های نهروان صفین از رزمندگی کرند و در میدان های نبرد از ستون های مستحکم در دوران پیامبر(ص)بودند.

,

حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد ایشان یک بازوی توانمند برای پدرشان بودند یکی از مهمترین حوادث زندگی ایشان همان صلحی بود که زمینه برای قیام امام حسن مجتبی(ص)فراهم نبود جمل صفین و نهروان مردم را در میدان نبرد خسته کرده بود و آمادگی برای مقابله با دشمن را نداشتند، نکته دوم این بود که جامعه با عناصر متضاد رو به رو بود، لشکر آماده بود مجهز شد اما دشمنان آنها با تزویر نقشه را گرفتند و ضربه بزرگی بر پیکرلشکر امام حسن (ع) زدند.

,

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد خوارج نیز در هر دو طرف اردوگاه جنگ را واجب می دانستند حمایت صد درصدی از امام انجام نمی دادند و زمینه را برای تصمیم گیری مبارزه جدی با معاویه تنگ و سخت کرده بود مسلمانان غیر غرب نیز که در آنجا بودند از گروه دیگر جامعه در آن زمان بودند عقیده ثابتی نداشتند زمینه فراهم نبود ترکیب جمعیتی سپاهیان امام حسن(ع) اینگونه بود بنابراین لشکر  امام که نمی تواند مطیع امر مولا و امامش باشد و هرکی به گونه ای منفعتی دارد نمی توانست در آن زمان پیروزی را ایجاد کند.

,

وی تصریح کرد در جمعیت و لشکر امام حسن (ع) خوارج بودند هم افراد فرصت طلب و سودجو بودند و افرادی نیز برای غنایم جنگی بودند افراد دو دل و شکاک در لشکر امام حسن (ع) بودند این عوامل باعث شد امام صلح را انتخاب کند برخی نیز در لشکر به دلیل عوامل قومی و قبیله ای حضور پیدا می کردند و هدف مقدس نداشتند اگر لشکر امام  مخلص بودند بدون شک امام در آن دوران قیام می کرد.

,

حجت الاسلام حسینی صدر در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: روز دوم صفر روز بزرگداشت حافظ است و روز ورود اسرا به شام است و ماجراهای غم انگیزی که اتفاق افتاده است، روز استاندارد را داریم که کالاهای ما باید استاندارد دباشد و باد کالاهای استاندارد تولید کنیم که بسیار مهم است .

,

وی گفت: شهادت شهید محراب اشرفی اصفهانی را داریم که در دهه شصت چه جنایت هایی که انجام شد و شخصیت های بزرگی را شهید کردند، شهدایی که می توانستند در پیشبرد اهداف ما موثر باشند شهدای محراب که شخصیت های قابل توجه و مورد اطمینان امام بودند شهادت سردار شهید شوشتری که زحمات زیادی در منطقه سیستان و بلوچستان کشیدند .

,

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: روز تشکیل عقیدتی سیاسی  ارتش است که اجرای شریعت اسلامی و مباحث عقیدتی سیاسی است که ارتش جدا از این نیست و نقش موثری در تربیت جوانان در نیروهای مسلح دارند و همیشه امام توصیه می کنند که نیروهای مسلح نباید از مسیر اسلام خارج شوند.

,

وی گفت: در میادین نبرد به ویژه در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که استحکام عقیدتی بود که ما را پیروز می کرد نه سلاح های مدرن، چرا که ما از تجهیزات نظامی عقب بودیم.

,

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: سازمان بسیج و سپاه به حرکت مناسبی اقدام کردند که مقتضی این زمان بود ور کشور بیش از ۷۰۰ هزار بسیجی تجمع کردند در ورزشگاه آزاد ۱۰۰ هزار بسیجی حضور پیدا کردند و رهبر انقلاب سخنرانی قابل توجهی داشتند.

,

وی گفت: در  آن سخنرانی نکات مهمی بیان شد از جمله اینکه فرمودند دشمنی آمریکا به ایران به‌دلیل شعار مرگ بر آمریکا نیست از اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ناراحتند که دشمنی می کنند منافعشان را به خطر انداخته است .

,

وی افزود: به این دلیل که نظام ما امروز در دنیا مقتدر است به خاطر اینکه امروز نمی ببندد نظام ما در سنگرهای کلیدی حکمرانی می کند، نمود دارد، رشد دارد و نفوذ پیدا کرده است دشمن از اینها نگران است .

,

وی گفت: رهبر از مذاکره با آمریکا نیز هشدار دادند و امام (ره) نیز قبلا این موضع را بیان می کردند و گفتند این بحث مذاکره که مطرح می شودخیانت به کشور است رهبر معتقد است دشمن می خواهد ملت را به این نتیجه برساند تنها راه حل مشکل کشور تسلیم شدن است.

,

خطیب موقت یاسوج گفت: رهبر انقلاب بیان کردند آمریکا باید یک سیلی دیگر از مردم ایران با شکست جنگ اقتصادی بخورد ومی خورد که به لطف خدا مردم ایران تحریم ها را شکست می دهند و شکست تحریم ها شکست امریکاست‌.

,

وی بیان کرد: رهبر انقلاب با حوانان نیز صحیت هایی داشت به جوانان توصیه کردند شرایط را درک کنند اگر این شرایط را درک نکنیم ممکن است تصمیمات اشتباه بگیریم رسانه ها نیز مورد تاکید رهبر انقلاب بودند.

,

حجت‌الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ تمام عیار رسانه ای دو جنگ مورد توجه رهبر انقلاب است و ترویج اینکه راهی جز پناه بردن به آمریکا نداریم خیانت به کشور نظام و ملت است.

,

وی با اشاره به اف ا تی تف گفت: ۱۳۰ نماینده با این لایحه مخالف هستند،  تنها دلیلی که بقیه موافقت کردند این بود بهانه دست  امریکا برای تحریم های جدید ندهیم.

,

وی گفت: نطام جمهوری اسلامی در این لایحه  ملزم به ارائه اطلاعات مهم اقتصادی به خارج  از کشور است که نیاز به توضیح دارد.

,

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: مهارت تعریف کنوانسیون از تروریست با قانون اساسی ماست این دو تعریف کاملا متضاد هستند صمن اینکه گروهی در آمریکا می خواهند تروریست را معرفی کنند .

,

 

,

********************

, ********************,

امام جمعه شهر لیکک: آقای وزیر لیست بهانه های آمریکا را به مردم اعلام کند/برخی از لوایح اف ای تی اف با قرآن در تضاد است

, امام جمعه شهر لیکک: آقای وزیر لیست بهانه های آمریکا را به مردم اعلام کند/برخی از لوایح اف ای تی اف با قرآن در تضاد است,

خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

,

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با تسلیت ایام سوگواری محرم و صفر،به لزوم صبر و استقامت در برابر مشکلات اقتصادی و معیشتی پرداخت.

,

حجت الاسلام افروغی افزود:شیعه در تمامی دوران مختلف دچار مشکلات زیادی شد اما باید مانند گذشته با صبر و استقامتی که نشأت گرفته از عاشوراست،بر مشکلات غلبه کنیم.

,

وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به اتفاقات اخیر در سیاست خارجی کشور،گفت:اروپایی‌ها دو پیشنهاد دادند که هیچکدام اعتماد به اروپا خطرناک تر از اعتماد به اروپاست؛اروپایی ها برتر خلاف آمریکا منافع بیشتری در ایران دارند و منافعی که ایران برای اروپا دارد بیشتر از منافع آنها با آمریکاست.

,

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد: اروپایی ها از یک طرف توصیه کردند که شرکت های اروپایی در ایران فعالیت کنند اما می بینیم شرکت های حاضر در ایران هم در حال خروج از کشور ما هستند.
حجت الاسلام افروغی با اشاره به مصوبه سی اف تی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:هر مصوبه ای که از مجرای قانون کشور بیرون آمد بر اجرای آن گردن می نهیم.

,
,

وی افزود:برای تولید ما ننگ است که به جای نفت دسته بیل وارد کنیم.

,

خطیب جمعه شهر لیکک در ادامه سخنان خود گفت:با وجود این همه نقد علیه مبارزه با تامین مالی تروریسم هنوز مسئولان زیادی از آن دفاع می کنند.

,

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:سالهای گذشته بدون مصوبه مجلس،وزیر اقتصاد مصوبات اف ای تی اف را عملیاتی می کرد که الان گندش در می آید.

,

وی افزود:وزیر خارجه ما یکی از دلایل لزوم قبول مصوبات اف ای تی اف را قطع بهانه جویی آمریکا دانسته و می گویدبرای اینکه آمریکا دیگر بهانه ای برای اعمال تحریم علیه ما نداشته باشد، باید این کنوانسیون را بپذیریم.

,

وی ادامه داد: می شود جناب وزیر لیست بهانه های آمریکا را به مردم اعلام کند.

,

حجت الاسلام افروغی خاطرنشان کرد:غرب گرایان داخلی و سست عنصرها بدانند که ما به هر بهانه ای با آمریکا مبازره می‌کنیم تا پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز در آید.

,

وی تصریح کرد:دلیل دوم پذیرش کنوانسیون سی اف تی از زبان وزیر خارجه این بود که پول فروش نفت ما به سختی به ما می رسد.

,

وی در ادامه سخنان خود به دلایل مختلف مخالفت با لوایح اف ای تی اف ، گفت:تعریف این کنوانسیون یا قانون اساسی و قرآن کریم با هم در تضاد است.

,

امام جمعه شهر لیکک گفت:وزیر خارجه در مجلس اعلام کرد که نه من و نه رئیس جمهور ضمانت نمی دهیم که با پذیرش لوایح اف ای تی اف ، وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود.

,

حجت الاسلام افروغی افزود:مردم به نمایندگان انقلابی در مجلس نیاز دارند، اگر ما مراقب انتخاب درآینده نباشیم مشکلات زیادی کشور را تهدید خواهد کرد؛ما به جوانان انقلابی نیازمندیم.
امام جمعه شهر لیکک در پایان گفت:راه برون رفت از مشکلات کشور توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی است.

,
,

 

,

**********************

, **********************,

امام جمعه موقت گچساران گفت: جنایات استکبار جهانی بخاطر ترس از نظام اسلامی است

, امام جمعه موقت گچساران گفت: جنایات استکبار جهانی بخاطر ترس از نظام اسلامی است,

حجت الاسلام علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت:با این گرانی ها و تورم بیش از حد، افرادی که واقعا توانایی دارند دانش آموزان بی بضاعت را فراموش نکنیم.

,

وی درادامه با اشاره به روز همدردی و همستگی با کودکان فلسطینی افزود:هر روز شما می شنوید که عده ای از مردم فلسطین مورد تهاجم واقع شدو عده ای نیز به شهادت رسیده اند ،دانش آموزانی که الان گرفتار مسائل جنگند و هر لحظه بایدمنتظر حمله صهیونیست ها باشنددرحالی که ملت بزرگ ایران همیشه و در همه حال همدرد مردم مظلوم فلسطین بوده اند و خواهند بود.

,

صفایی درادامه با اشاره به روز جهانی سالمندان اظهارکرد:برخی افراد وقتی والدینشان به سن پیری می رسند دیگر حوصله نگهداری والدینشان را ندارد و به جای اینکه به این پدر و مادر رسیدگی کنند به خانه سالمندان می فرستند در حالی که فرزندان در مقابل پدران و مادرانشان مسئولیت دارند.

,

امام جمعه موقت گچساران افزود:تا می توانیم باید به این پدران و مادران عزیز خدمت کنیم چرا که عظمت و برکت در احترام و تکریم پدر و مادر است.

,

وی درادامه با اشاره به سالروز فاجعه انفجار حرمین العسکرین توسط تروریست ها در سال 1427قمری گفت:این مزدوران خبیث به هیچکس رحم نکرده و رحم هم نخواهند کردو مشاهده می کنید که هر روز جنایتی استکبار جهانی در راس آمریکا و ایادی اش در منطقه انجام می دهد.

,

صفایی تصریح کرد:درروز 31شهرویور ماه که نیروهای مقتدر نظام جمهوری اسلامی در حال رژه بودند جنایتی در اهواز شکل گرفت و تعدادی از همطنان عزیزمان در این حمله تروریستی به شهادت رسیدندو تعدادی هم مجروح شدند.

,

امام جمعه موقت گچساران گفت:علت این جنایات که ایادی استکبار انجام می دهند ترس از جمهوری اسلامی است و امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و به برکت نیروهای مسلح و ارزشمند نظام اسلامی چنان عزت و اقتداری در عرصه بین الملل کسب کرده است که آمریکا هم جرات نمی کند که به این انقلاب نگاه چپ هم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه