اخبار داغ

نمایندگان سخنان مقام معظم رهبری در مورد FATF را به درستی درک نکرده‌اند

نمایندگان سخنان مقام معظم رهبری در مورد FATF را به درستی درک نکرده‌اند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس سخنان مقام معظم رهبری در مورد FATF را به درستی درک کنند تا برای اقدام خود از سخنان ایشان هزینه نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: دشمنان همیشه به دنبال خوب جلوه دادن اعمال بد و بد جلوه دادن اعمال خوب هستند تا انسان را به سمت اعمال بد کشانده و منحرف کنند که از این میان می‌توان به راه‌اندازی جو علیه اربعین حسینی اشاره کرد.

وی، خاطرنشان کرد: این افراد درخواست دارند تا هزینه سفر به زیارت امام حسین (ع) به فقرا داده شود در حالی که این موضوع پسندیده نیست چرا که هر چیزی باید در جای خود هزینه شود.

امام جمعه ارومیه افزود: فقیر فردی نیست که از نظر مادی کمبود داشته باشد بلکه افرادی که از نظر معنوی هم دچار کمبودهایی هستند فقیر محسوب می‌شوند و با مشرف شدن به زیارت ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین علیه السلام می‌توان این کاستی‌ها را جبران کرد از این رو باید بصیرت خود را افزایش دهیم.

وی، با اشاره به افزایش معرفت انسانی نسبت امام زمان (عج) تصریح کرد: هر فردی که امام خود را نشناسد جاهل از دنیا می‌رود و در ارومیه نیز عده‌ای هستند که به دنبال برگزاری دوره‌های مهدویت هستند چرا که به همان اندازه که امام خود را بشناسیم دارای بصیرت و آگاهی هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای سه قوه گفت: اگر مسئولان به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم هستند باید شبانه روزی به فکر مشکلات باشند که اگر غیر از این باشد بهتر است از وظیفه خود عقب کشیده و استعفا دهند.

وی، تأکید کرد: موضوع گرانی و وضعیت کنونی قشر ضعیف را بیشتر از هر قشر دیگری با مشکلات روبرو کرده که نیازمند توجه ویژه مسئولان بوده به نوعی که باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کنند و از نظرات نخبگان و جوانان داخلی استفاده کنند تا بتوان از این برهه به راحتی خارج شد.

حجت الاسلام قریشی، با خلاف دانستن اقدامات عده‌ای به دنبال هزینه کرد از سخنان مقام معظم رهبری در مورد جریان FATF هستند، بیان کرد: نمایندگان باید کارشناسی خود را انجام دهند و آن چه با نمایندگان در مورد کنوانسیون‌ها گفته شده باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ایشان هیچ مقابله‌ای با راه قانونی اقدامات در مجلس ندارند.

وی، یادآور شد: مقام معظم رهبری نگفته‌اند که این موضوع تصویب شود بلکه مجلس شورای اسلامی را مکانی با حضور افراد عاقل و بالغی دانسته‌اند که می‌تواند این موضوع را به رأی بگذارد ولی عده‌ای در این میان هستند که از سخنان رهبری برای رأی دادن به FATF استفاده می‌کنند که نباید این گونه باشد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه