اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

آمریکا توان اجماع جهانی علیه ایران را ندارد/ حل مشکلات اقتصاد با کار جهادی مسئولان و مردم امکان‌پذیر است

آمریکا توان اجماع جهانی علیه ایران را ندارد/ حل مشکلات اقتصاد با کار جهادی مسئولان و مردم امکان‌پذیر است
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آمریکا دیگر ابر قدرت جهانی محسوب نمی‌شود گفت: آمریکا توان اجماع جهانی علیه کشورمان را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت اله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته استاندارد و تبریک روز جهانی استاندارد و تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان این سازمان، خرید اجناس و کالاهای ایرانی را یک ضروری دانست و اظهار کرد: فعالیت کارخانجات داخلی و اشتغال جوانان به خرید اجناس و کالاهای ایرانی بستگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: وقتی علامت استاندارد روی اجناس قرار می گیرد مصرف کنندگان با خیال راحت استفاده می‌کنند و استاندارد به نوعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به روز نابینایان اشاره و ابراز کرد: این روز برای نامگذاری شده و احترام و تکریم نسبت به شخصیت این افراد در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی با اشاره به روز سلمان فارسی افزود: روز هفتم صفر در سال جاری مصادف با روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۹۷ به روایتی روز رحلت ایشان بوده که ایشان به درجه‌ای رسیده بود که از سوی پیامبر(ص) ایشان به سلمان محمدی شهرت یافتند.

,

خاتمی در ادامه همچنین به روز تربیت بدنی نیز اشاره و بیان کرد: تحصیل خود سازی و ورزش از طرف مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

,

وی بیان کرد: در بخش ورزش اقداماتی انجام شده و باید در این مورد به توسعه ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی بیشتر توجه شود

,

امام جمعه زنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: مقام معظم رهبری نیز در خصوص راه مقابله با این مشکل را کار جهادی مسئولان و مردم بیان کردند.

,

وی با اشاره به اینکه ایجاد مشکلات فعلی دو عامل دخیل هستند افزود: نخستین عامل عامل درونی بوده که اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون و ناامیدی نسبت به بیرون را عامل مقابله است.

,

خاتمی با اشاره به اینکه دومین عامل دشمن است افزود: باید در برابر دشمن نیز همانند هشت سال دفاع مقدس اقدامات جهادی انجام دهیم.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مشکلی غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد.

,

امام جمعه با بیان اینکه آمریکا دیگر ابر قدرت جهانی محسوب نمی‌شود بیان کرد: دیگر آمریکا از توان قبلی را ندارد که بتواند جماع جهانی علیه کشور ما ایجاد کند و در حال دیگر آن توان را ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه