اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مطرح شد؛

تصویب لایحه cft باعث خود تحریمی و تسلط دشمن بر کشور می‌شود/ دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است

تصویب لایحه cft باعث خود تحریمی و تسلط دشمن بر کشور می‌شود/ دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است
در خطبه های این هفته نماز جمعه استان خراسان رضوی بر ضرورت بازنگری بر لوایح cft و FATF تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در خطبه های این هفته نماز جمعه استان خراسان رضوی بر ضرورت بازنگری بر لوایح cft و FATF تاکید و مشکلاتی که در صورت قانون شدن این لوایح در کشور به وجود می آید مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

مشهد

, مشهد,

آیت‌الله علم‌الهدی:

, آیت‌الله علم‌الهدی:,

تصویب لایحه cft باعث خود تحریمی و تسلط دشمن بر کشور می‌شود

, تصویب لایحه cft باعث خود تحریمی و تسلط دشمن بر کشور می‌شود,

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه آنچه که یکشنبه در مجلس انجام گرفت، ضد آموزه زینب و خلاف زینب‌آموزی و حسین آموزی بود.

,

امام جمعه مشهد ادامه داد: مسئله cft  به‌عنوان منع تامین مالی تروریست در روز یکشنبه در مجلس تصویب شد درحالیکه آمریکا در لیست سیاه خود انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حماس فلسطین و سپاه قدس ایران را دارد و اگر این لیست سیاه به تصویب شورای امنیت برسد که این شورا همیشه در خدمت آمریکا بوده است، ما با این مصوبه خودتحریمی کردیم و باید سپاه قدس که روح دفاع این کشور است را از عرصه معاملات بانکی و ارتباطات مالی خود حذف کنیم.

,

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان ملت زینبی و حسینی نباید راه را برای دشمن باز کنیم آن هم با تصویب لایحه‌ای که دشمن را بر ما مسلط کند.

,

وی با اشاره به اینکه رهبر با بررسی لوایح چهارگانه در در دیدار با نمایندگان موافقت کردند، گفت:  نمایندگان باید قانون منع تامین مالی تروریست را با توجه به مبنای رهبری بررسی می‌کردند چرا که آن‌ها نمایندگان مردمی هستند که فریاد می‌زنند مرگ بر ضد ولایت فقیه.

,

امام جمعه مشهد با اشاره به مبنای رهبری برای بررسی این لوایح گفت: رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس گفتند این معاهدات در اتاق‌های فکر قدرت‌های بزرگ برای تامین منابع و مصالح آن‌ها پخت‌وپز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو یا دنباله‌رو یا مرعوب شکل بین‌المللی می‌گیرد و اگر کشور مستقلی مانند ایران قبول نکند، او را مورد هجوم شدید قرار می‌دهند که 150 کشور آن را پذیرفته‌اند و شما چطور آن را رد می‌کنید.

,

 

,

امام جمعه سبزوار:

, امام جمعه سبزوار:,

تصویب لوایح cft هیچ نقطه مثبت اقتصادی برای کشور نیست

, تصویب لوایح cft هیچ نقطه مثبت اقتصادی برای کشور نیست,

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با بیان اینکه تصویب این لایحه در کشور هیچ نقطه مثبتی برای بهبود مسائل اقتصادی نخواهد داشت تاکید کرد: با تصویب این لایحه تنها راه استعمار و فشار بیشتر بر کشور از طریق نهاد ها بین المللی باز می شود.

,

 

,

امام جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه  وزیر امور خارجه پیوستن به لایحه عدم حمایت مالی از ترورریسم تضمینی برای رفع مشکلات کشور نیست و برای کم شدن بهانه جویی های آمریکا است تصریح کرد: با این گونه مصوبات و تن دادن به لوایح استعماری بهانه جویی های امریکا و هم پیمانانش نه تنها کم نخواهد شد که بهانه های جدیدی برای فشار بدست خواهد آورد.

,

 

,

مقیسه در ادامه با بیان اینکه شورای نگبهان و مجمع تشخیص مصلحت نظام دو نهاد مهم در بررسی اینگونه لوایح مورد دار هستند تشریح کرد: انتظار مردم این است که این دو نهاد با در نظر گرفتن تمام جوانب نظر خود را در این خصوص اعلام کنند.

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه برخی متاسفانه افزایش قیمت ارز  را به عدم تصویب این لایحه ارتباط می دهند ادامه داد: افزایش قیمت ارز بهانه جویی بیش نیست.

,

 

,

 

,

امام‌جمعه سرخس:

, امام‌جمعه سرخس:,

دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است/ تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود

, دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است/ تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود,

 

,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه جدید شهرستان سرخس در اولین خطبه‌های خود در نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که عزت داشته باشد زیر بار سلطه استکبار نمی‌رود، اظهار کرد: فرمایشات امام حسین علیه‌السلام سراسر عزت‌آفرین است و مثل حسین علیه‌السلام هیچ‌گاه با مثل یزید بیعت نمی‌کند.

,

 

,

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه امام حسین علیه‌السلام جان خود را داد تا پرچم هیهات من الذله در سرتاسر عالم برافراشته بماند، افزود: هر کسی زیر این پرچم باشد عزیز است و زیر بار ذلت نمی‌رود.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس عنوان کرد: در لایحه‌ای که در مجلس تصویب شد، برخی مطرح کردند که مقام معظم رهبری با تصویب این قانون موافق هستند، درحالی‌که ایشان دستور بررسی این لایحه و نه تصویب آن را داده بودند و حتی تأکید کردند که برخی قوانین در جای دیگر پخت‌وپز می‌شود تا برای تسلط در کشورهای دیگر استفاده شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه مراجع هم با تصویب این لایحه مخالف بودند و تأکید کردند که تصویب این لایحه خلاف عقل، شرع و استقلال کشور است، بیان داشت: تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود و نمایندگانی که به این لایحه رأی دادند باید به مردم پاسخگو باشند که چرا عزت کشور را زیر سؤال بردند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: چطور می‌توانیم زیر بار تصویب لایحه‌ای برویم که ناظران آن عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هستند که داعش و گروه‌های تروریستی را به وجود آوردند!

,

 

,

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است، تأکید کرد: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار خودش قرار دارد و بیش از گذشته شاهد عزت ایران اسلامی هستیم.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا بدون بهانه هم هزاران غلط کرده و می‌کند، گفت: آمریکا امروز از قدرت موشکی و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه عصبانی است و نباید منتظر این بمانیم که بهانه‌های او تمام شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به حمله موشکی اخیر سپاه به مقر تروریست‌ها در شرق فرات اشاره و تأکید کرد: حمله موشکی سپاه به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز در شرق فرات، «اقتدار آفرین» بود.

,

 

,

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تأکید بر اینکه اختلاف سم مهلک است، اظهار داشت: با شعار «وحدت، وحدت و وحدت» پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان خواهم بود و تجربیاتم را به نفع تمامی مردم منطقه به کار می‌گیرم.

,

 

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه:

, امام جمعه تربت حیدریه:,

نمایندگان با کدام حجت شرعی به این کنوانسیون cft رای دادند؟

, نمایندگان با کدام حجت شرعی به این کنوانسیون cft رای دادند؟,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: امروز اندیشه های امام و رهبری حجت شرعی امت اسلامی است و عمل کردن به آن در پیشگاه خدا و شهدا سربلندی را نصیب خواهد کرد، لذا باید بررسی شود با وجودی که رهبری و اغلب مراجع عظام تقلید مخالفت خود را با این کنوانسیون هایی که دستپخت استکبار و استعمار است را به صراحت اعلام کردند نمایندگان ملت با کدام حجت شرعی به این لایحه رای موافق دادند؟

,

 

,

وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه کشورمان که بی شک این لایحه را کارشناسی کرده و در مجلس به صراحت بیان می کند نه من و نه رییس جمهور تضمین نمی دهیم که با تصویب آن مشکلات کشور حل شود، پس چه اصراری بر تصویب آن دارید؟

,

 

,

عصمتی خطاب به ظریف گفت: مگر بهانه های آمریکا تمامی دارد که شما می خواهید با تصویب این کنوانسیون ها بهانه را از دشمن بگیرد، در حالی که خدا در قرآن به صراحت فرموده تا زمانی که شما دست از دین و ارمانهایتان برندارید با شما دشمنی خواهند کرد!

,

 

,

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با رییس و نمایندگان مجلس به صراحت اعلام کردند که این کنوانسیون های غربی دستپخت استکبار و استعمار است و در نامه ای هم جداگانه به رییس مجلس تاکید داشتند حرف من همان حرفی است که در جمع نمایندگان گفتم.

,

 

,

 

,

امام جمعه درگز در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه کشور:

, امام جمعه درگز در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه کشور:,

پایان بهانه های آمریکا گرفتن استقلال و آزادی از کشور و به نوکری درآوردن ملت ماست

, پایان بهانه های آمریکا گرفتن استقلال و آزادی از کشور و به نوکری درآوردن ملت ماست,

 حجت الاسلام محمدحسین ایروانی، امام جمعه درگز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: مراقب باشید دلبستگی به دنیا، شما را از عمل خیر و کارهای پسندیده باز ندارد.

,

وی در ادامه با مقایسه دنیا و آخرت و تاکید بر فانی بودن دنیا، عنوان کرد: رسیدن به دنیا و آخرت سختی هایی را به همراه خود دارد، در این میان انسان عاقل کسی است که رنج و مشقت را بر خود هموار می کند تا آخرت را به دست آورد، چرا که آخرت باقی تر است و فنایی ندارد.

,

امام جمعه درگز با یادآوری فرارسیدن ماه صفر گفت: ابتدای این ماه با ورود اسرای اهل بیت به شام و مصائب بسیار سخت همراه بود و انتهای آن هم با رحلت پیامبر و قطع شدن وحی و شهادت ائمه اطهار؛ لذا این ماه به نحس بودن معروف بوده و توسط ائمه معصومین توصیه شده است که صدقه زیاد بدهید و کارهای مهم را ترک کنید.

,

حجت الاسلام ایروانی ورزش را یکی از ابزارهای مهم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تشریح کرد: فعالیت های ورزشی باید با جدیت پیگیری شود تا خدای نکرده این فراغت و ظرفیت جوانان معرض چراگاه شیطان نشود و دشمن با تهاجم فرهنگی جوان ما را به سمت اعتیاد و ابتذال پیش نبرد.

,

وی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص کنوانسیون مبارزه مالی با تروریسم و FATF تبیین کرد: عمده دلیل مخالفان طرح این است که دولت هیچ تضمینی نمی‌دهد که پیوستن به این لایحه مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، اما تضمین می دهد که یکی از بهانه های آمریکا در ارتباط با موضوع تحریم را از او بگیرد.

, FATF,

امام جمعه درگز افزود: سوال اینجاست آیا فهرستی از بهانه های آمریکا برای فشار به ایران وجود دارد که ما همه تلاش خود را صرف انطباق با آنها کنیم؟ اصلا چه زمانی قرار است این بهانه ها تمام شود؟ بسیار واضح و مشخص است که بهانه های آمریکا تمامی ندارد؛ تا دیروز برجام بی فرجام بود و فناوری هسته ای، امروز پای تروریست و شفافیت مالی به میان آمده و فردا قطعا مسائل موشکی، نفوذ منطقه ای کشور و هزاران بهانه دیگر مطرح خواهد شد.

,

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: آمریکا برای دشمنی با ایران نیاز به بهانه ندارد، همانطور که در این 40 ساله انقلاب، به صورت آشکار و پنهان و بدون داشتن بهانه با ما دشمنی کرده؛ پایان بهانه های آمریکا این است که دست از استقلال و آزادی خود برداشته و مانند رژیم ذلیل پهلوی در خدمت آنها باشیم.

,

وی تاکید کرد: اگر دنبال این باشیم که بهانه ها را از آمریکا بگیریم، باید یکی پس از دیگری همه چیز خود را تحویل داده و همچون عربستان گاو شیردهی شویم که حتی 48 ساعت توان ایستادگی روی پای خود را ندارد.

,

امام جمعه درگز بیان کرد: امروز مسئولین کشور و نمایندگان ما به جای اینکه به دنبال گرفتن بهانه از آمریکا باشند، باید با تقویت قوای درونی و افزایش قدرت اقتصادی و نظامی در جستجوی راههای بی اثر کردن فشارهای او باشند.

,

حجت الاسلام ایروانی تشریح کرد: یکی از مهمترین دلایل مخالفت با این طرح، مغایرت تعریف کنوانسیون با قانون اساسی کشور ماست؛ مدافعان FATF باید پاسخ بدهند که چگونه به طرحی رای داده اند که سپاه ما، حزب الله ما، سردار سلیمانی ما و بسیاری از نهادهای قدرت کشور را تروریست می داند و پیوستن به این کنوانسیون یعنی تحریم و عدم سرویس دهی به آنها.

, FATF,

وی ابراز کرد: عده ای در اینطور مسائل به دنبال این هستند که مقام معظم رهبری را در مظان اتهام قرار دهند؛ خیر اینطور نیست، رهبر انقلاب اجازه رسیدگی قانونی به این طرح را دادند، چرا که قانون باید در مجلسی که نمایندگان آن منتخب مردم هستند به تصویب درآید اما به صراحت اعلام فرمودند نیازی به تصویب چنین طرح هایی که در اتاق فکرهای آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می شود، نیست.

,

 

,

خطیب جمعه خلیل‌آباد:

, خطیب جمعه خلیل‌آباد:,

سردار شهید شوشتری محور وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان بود

, سردار شهید شوشتری محور وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان بود,

حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد با اشاره به 26 مهرماه سالروز شهادت سردار شوشتری، اظهار داشت: مجاهدان راه حق هیچ گاه از پا ننشسته اند و هرگاه جبهه حق را نیازمند یاری ببینند تا نثار جان خود گام بر می دارند.

,

وی با بیان اینکه برخی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بعد از جنگ تحمیلی سنگر مجاهدت را خالی نگذاشتند و در راه سازندگی کشور گام برداشتند، خاطرنشان کرد: شوشتری بعد از دفاع مقدس به یکی از مهمترین سنگرهای مجاهدت و وحدت وارد شد و توانست منطقه سیستان و بلوچستان را از آشوب حفظ و هدایت کند.

,

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه شهید شوشتری بعد از خنثی کردن توطئه های دشمن با کسب محبوبیت در بین مردم منطقه سیستان و بلوچستان، پروژه های فراوانی را در این منطقه به ثمر رساند، تصریح کرد: از همان ابتدای جنگ فرماندهی عملیات های غرور آفرینی را بر عهده داشت و ماحصل این حضور فعالانه هفت بار مجروحیت شدید بود.
وی همچنین در ادامه اذعان کرد: سردار شهید شوشتری محوریت وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت تا در 26 مرداد 88 در اقدامی تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.
ناهیدی در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، عنوان کرد: حضرت رقیه (س) پیام رسان مظلومیت خاندان عصمت و طهارت شد و سرانجام داغ هجران پدر او را به وصالش رساند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه