اخبار داغ

در کمیته برنامه ریزی شهرستان عنوان شد

تا پایان مهر ماه ماه پول گندم کشاورزان پرداخت می شود

تا پایان مهر ماه ماه پول گندم کشاورزان پرداخت می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در بازدید از پروژهای دهگلان گفت:تا پایان مهر ماه پول گندم کشاورزان پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دهگلان شیدا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان به همراه فرماندار،تعدادی از مدیران کل استان و مدیران شهرستان دهگلان توسط 3 اکیپ از پروژه های عمرانی کشاورزی، فرهنگی در شهر و روستاها شهرستان دهگلان جهت رفع مشکلات این پروژه ها بازدید نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



  در پایان بازدید میدانی نشستی که با حضور  اکیپها ی بازدید کننده شهرستان صورت گرفت ارشدی فرماندار دهگلان با اشاره به اعتبارات شهرستان گفت: از محل تملک دارائیها مبلغ 8 میلیارد و 650 میلیون تومان و از محل ماده 180 حدود 19 میلیاردو  و 50 میلیون تومان در مجموع 27 میلیارد تومان اعلام شده است.


 وی افزود: آنچه که ما برنامه ریزی کردیم در بحث اعتبار تفاوت دارد و تفاوت نیز ناشی از آن است که در گذشته در اجرای و تحقق پروژه نوعی فاصله بین میزان اعتبار و کار بوده که ناشی از بحث زمانی اعتبار و اجرای زمانی بوده است.


 فرماندار دهگلان اظهار داشت: باید دراین مدت تلاش شود که آنچه بر اساس وضع موجود است کار صورت گیرد و از مدیران شهرستان خواست که مشکلات حوزه خود را در میان بگذارند که به نتایج واقعی برای حل آن تلاش کنیم.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان:هدف از بازدید پروژه ها روند پیشرفت در شهرستان است


 بهرام نصرالهی زاده رئیس سازمان  مدیریت برنامه ریزی کردستان در ادامه هدف از بازدید پروژه ها را روند پیشرفت و بررسی مشکلات  و مانع کاری در این زمینه عنوان کرد.


 وی افزود: امسال در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده پروژه های متعدد که در شهرستانها داریم با همکاری مدیران شهرستان اولویت بندی کنیم  و پروژه های که بیشتر نیاز مردم برای خدمت باشد در دستور کار قرار گیرد که باید بر روی آنان متمرکز شویم.


 
 نصرالهی زاده در ادامه بیان کرد: در هر شهرستان پس از بازدید در کمیته برنامه ریزی شهرستان اولویتها را مشخص می کنیم و در دهگلان بیش از 70 پروژه ریز ودرشت داریم که بودجه دریافت کرده که در سالهای مختلف تخصیص داده شده  است و تعدادی که مهمتر هستند در دستور کار قرار گرفته است.


 مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اظهار داشت: شهرستان دهگلان در حوزه فعالیتهای اقتصادی در پایاب دو سد سورال و سنگ سیاه قابلیت بیش از 2 هزار هکتار اراضی دیم به آبی را داریم که با بر رسی وضع موجود پیشرفت پروژه ها و امکاناتی که در شهرستان و استان است در دستور کار قرار می گیرد.


 وی افزود: در حوزه ورزشی و آب شرب شهر بلبان آباد تصمیماتی گرفته شد که احداث سالن ورزشی به زودی شروع شده و کمبود آب شرب آنان تا زمانی که آب شرب شهرستان از سد قوچم در کوتاه مدت تامین شود مشکل آنان بر طرف خواهد شد.


 نصر الهی زاده با اشاره به مجموعه ورزشی شهید علیزاده دهگلان گفت: امسال محوطه سازی و زمین چمن  تکمیل و آماده می شود.


 وی در ادامه با اشاره به اولویت بندی پروژه ها در جذب سرمایه گذار و واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی گفت: باید همه مقدمات فراهم شود و سرمایه گذاران شهرستان یا از جاهای دیگر در شهرستان دهگلان سرمایه گذاری کنند.


نصر الهی زاده در خصوص مابقی مطالبات بهای گندم کشاورزان که به دولت تحویل داده شده گفت: از سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور اعلام شده که ظرف مدت باقی مانده تا اخر مهر ماه مابقی پول گندم کشاورزان پرداخت می شود.


 رضایی معاون عمرانی فرمانداری دهگلان


مسلم رضایی هم دراین نشست رضایت مندی مردم در اجرای پروژه های تاثیر گذار جهت توسعه شهرستان را مهم عنوان کرد.


 وی در ادامه با اشاره به به بحث خدمات و توسعه شهرستان گفت: باید تلاش شود که در زمینه  طرح هادی روستایی آب شرب و راه روستایی و ورزش روستایی اقدامات لازم و موثر صورت گیرد.

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه