اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس:

موضع گیری های اخیر ترامپ ناشی از استیصال است/شرایط امروز آمریکا مناسب نیست

موضع گیری های اخیر ترامپ ناشی از استیصال است/شرایط امروز آمریکا مناسب نیست
کمالی پور گفت: موضع گیری های اخیر ترامپ و دولت آمریکا ناشی از استیصال است؛ چرا که کلیه اقداماتی که علیه ایران انجام داده اند با واکنش منفی در جهان رو به رو شده و دنیا این دولت را همراهی نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص ایران « با این مضمون که به ایران نگاه کنید، قبل از اینکه من (به ریاست جمهوری) برسم، ایران می‌توانست ظرف ۱۲ دقیقه کل خاورمیانه را تحت کنترل بگیرد اما حالا در تلاش برای بقا هستند و در تک تک شهرهایشان شورش وجود دارد، گفت:دولت آمریکا سال ها است و به ویژه از زمانی  که ترامپ روی کار آمده است اقدامات خصمانه ای را علیه کشور ما و منافع ایران علنی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد:به نظر می رسد که این نوع موضع گیری ها ناشی از استیصال ترامپ و دولت آمریکا است؛ چرا که کلیه اقداماتی که علیه ایران انجام داده اند با واکنش منفی در جهان رو به رو شده و دنیا این دولت را همراهی نکرده است.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اخیرا حکم دادگاه لاهه هم بر این موضوع افزوده و شرایط آمریکا به مانند فردی است که در حال غرق شدن است وبرای نجات خود هر کاری می خواهد انجام دهد.

,

کمالی پور در پایان خاطر نشان کرد: سخنان اخیر ترامپ در جمع حامیان خود در تجمع یکی از شهرهای ایالت «آیووا» بیناگر وضعیت یاد شده فوق است که امروز شرایط آمریکا شرایط مناسبی نیست و به جای اینکه در موضع قدرت باشد  در موضع انفعالی هستند و این حرف ها ناشی از ضعف است تا از سر قدرت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه