اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان :

اقلیم و شیب مسطح کرمان منجر به آب گرفتگی در شهر می شود/مناطق بحرانی سال های قبل شناسایی و آسیب شناسی شده اند

اقلیم و شیب مسطح کرمان منجر به آب گرفتگی در شهر می شود/مناطق بحرانی سال های قبل شناسایی و آسیب شناسی شده اند
معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت : مناطق بحرانی سال های قبل که منجر به آبگرفتگی معابر در سطح شهر کرمان می شدند در جلسات و کارگروه هایی مورد شناسایی و آسیب شناسی قرار گرفته اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ در سال های گذشته با شروع فصل های بارشی سال شاهد آب گرفتگی معابر در سطح شهر کرمان بودیم .آب گرفتگی هایی که سبب می شد عابران برای رسیدن به مقصد خود مجبور به گذر از وسط آب های انباشته شوند و یا خودروهایی که میان آب های کوچه ها و خیابان های شهر متوقف شده بودند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

میدان شهدا، خیابان میرزارضا کرمانی، بلوار رضوان، پل شهید رجایی و خیابان سرباز از جمله نقاطی هستند که دچار آب گرفتگی می شدند و برای مردم ایجاد مشکل می کردند .

,

حال با توجه به این که در آستانه فصل بارش قرار داریم با معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در این رابطه ارتباط برقرار کردیم تا از اقدامات این ارگان در جهت جلوگیری از آبگرفتگی در معابر و خیابان های شهر کرمان جویا شویم .

,

نیکویی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در این رابطه اظهار داشت : یکسری کارگروه ها تشکیل و نشست هایی در خصوص بررسی نقاط بحرانی شهر داشته ایم و راهکارهایی ارائه و پیشنهاد شده است و این جلسات ادامه دارد .

, راه آرمان , راه آرمان ,

وی گفت : ما جلسات خود را با سازمان های وابسته با این موضوع شروع کرده ایم و مناطق بحرانی سال های قبل شناسایی و آسیب شناسی شده اند و علاوه بر آن پیشنهاد و راهکارهایی خود معاونت خدمات شهری مرکز و مناطق داشته اند که یکسری تصویب و بقیه نیز در جلسات بعدی مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

,

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در رابطه با دلیل آب گرفتگی در شهر کرمان خاطر نشان کرد : شهر کرمان نسبت به سایر نقاط شیب لازم را ندارد و به نوعی مسطح است و در طی سال های گذشته با مشکل آب گرفتگی مواجه بوده است که این مشکلات در برخی نقاط قابل حل بوده اند .

,

نیکویی افزود : در هر صورت اقلیم شهر کرمان و شیب مسطح آن به آبگرفتگی در شهر منجر می شود ولی به هر حال یکسری موارد به صورت اورژانسی و برخی در بلند مدت حل می شوند.

,

وی در پایان گفت : جلسات مختلف با شهرداری های مناطق و ارگان وابسته از جمله ستاد بحران تشکیل شده است و امیدواریم این مشکلات را امسال شاهد نباشیم .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه