اخبار داغ

پس از ۱۴ ساعت تلاش؛

مهار آتش سوزی در نخلستان روستای مسکوتان بزمان/ ۲ هزار نخل خرما طعمه حریق شد

مهار آتش سوزی در نخلستان روستای مسکوتان بزمان/ ۲ هزار نخل خرما طعمه حریق شد
پس از 14 ساعت از وقوع آتش سوزی در نخلستان های روستای مسکوتان بزمان، این حادثه با کمک و تلاش آتش ‌نشانان، بسیجیان، امداد گران جمعیت هلال احمر و مردم منطقه مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، بر اثر آتش سوزی روز گذشته در یکی از نخلستان های شهر بزمان حدود 2 هزار نخل خرما طعمه حریق شد.
عباس داودی بخشدار بزمان شهرستان ایرانشهر در گفت گو با خبرنگار عصرهامون در این خصوص با اشاره به از بین رفتن دو هزار نخل خرما در این حادثه گفت: روز گذشته ساعت14 به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی در نخلستان های روستای مسکوتان یک دستگاه خودروی آتشنشانی از شهرداری بزمان به محل حادثه اعزام شد اما بعد از اعلام شورای اسلامی و دهیار روستا به علت گستردگی باد با فرماندار ایرانشهر هماهنگی لازم انجام و چهار دستگاه خودروی آتشنشانی از ایرانشهر، محمدان و دلگان به محل حادثه برای مهار آتش اعزام شدند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
, عصرهامون , ا,
,
, ,

وی بیان کرد: در این خصوص بلافاصله جلسه ستاد بحران در بزمان تشکیل و درخواست یک دستگاه لودر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان شد که ساعت 4 بامداد امروز این آتش سوزی با کمک و تلاش آتش ‌نشانان، بسیجیان، امداد گران جمعیت هلال احمر و مردم منطقه مهار شد.
,
, ه,
 
,
داودی با بیان اینکه حدود 10 هکتار از نخلستان های روستای مسکوتان طعمه حریق شد، ادامه داد: علت آتش سوزی در دست بررسی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
, س,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه