اخبار داغ

با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز؛

۱۶ خرده فروش موادمخدر در شهرستان زابل دستگیر شدند

۱۶ خرده فروش موادمخدر در شهرستان زابل دستگیر شدند
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری16 خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، منصور قزاقی در تشریح خبر فوق به اصحاب رسانه گفت:  در راستای ارتقاء احساس امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.
وی ادامه داد: در این راستا طی 48 ساعت گذشته ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری 16خرده فروش موادمخدر، 41معتاد متجاهر را جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: پلیس آگاهی و کلانتری های تابعه ضمن دستگیری 9 سارق، دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان به مقام قضائی معرفی شده اند، افزود: کشف 9 هزار لیترسوخت قاچاق و توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج این طرح بوده است.
قزاقی در پایان ضمن تقدیر از همکاری وهمدلی صمیمانه مردم در اجرای طرح های پاکسازی با پلیس از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری کنند .
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
, 30 ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه