اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبرداد؛

رشد ۶ درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی در زنجان/ درمان سرپایی 513 هزار و 392 بیمار در بیمارستانهای استان زنجان

رشد ۶ درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی در زنجان/ درمان سرپایی 513 هزار و 392 بیمار در بیمارستانهای استان زنجان
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به افزایش ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: 513 هزار و 392 بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان به صورت سرپایی درمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از افزایش تعداد ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 مورد مراجعه سرپایی به دو بیمارستان و 4 درمانگاه سرپایی انجام شده است، بیان کرد: ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش شش درصدی مواجه شده است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در 6 ماهه اول سالجاری  5109  مورد عمل جراحی بزرگ و کوچک در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر انجام شده است گفت این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 13.5 درصدی داشته است.

,

وی تعداد بستری شدگان در دو مرکز بستری تامین اجتماعی در استان را 10533 نفر خواند و تصریح کرد 7.5 درصد رشد بیماران بستری در نیمه نخست سالجاری به ثبت رسیده است.

,

محمدی با بیان اینکه  یک هزار و 814  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین (ع)و امید ابهر بستری شده اند، تصریح کرد: بیش از4 هزارو 500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.

,

وی به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) طی 6 ماه اول  از سال جاری اشاره کرد و افزود: طی این مدت 2 هزارو 28 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است، که با احتساب تعداد کل زایمانهای انجام شده در دو بیمارستان 2 هزار و 788 مورد است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود:  جامعه ما بسوی سالمندی میرود و در سازمان تامین اجتماعی نیز طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان بعنوان یک برنامه جامع و راهبردی است

,

وی تعداد مراجعین سالمند در 6 ماه نخست سال را 79هزار نفر اعلام کرد و افزود در شاخص آمار سالمندان نیز بیش از 12.5 درصد رشد داشتیم و  افراد سالمند به محض مراجعه به مراکز تامین اجتماعی ، خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار می‌گیرند.

,

محمدی تعداد مراجعین خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 458 هزار و 267 نفر ظرف شش ماهه اول سالجاری عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین و اولین خریدار خدمات درمانی و دومین تولید کننده درمان در سطح کشور است و در زنجان  با دو بیمارستان  ( امام حسین (ع) و امید ابهر‌، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و چهار درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کند.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان یادآوری کرد: این تعداد خدمات در بیمارستانهای تامین اجتماعی و پلی کیلنیک‌ها و درمانگاههای سرپایی بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه می شود و چرخه ارائه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه