اخبار داغ

اولین کاروان زائران حسینی پاکستان وارد سیستان وبلوچستان شد

اولین کاروان زائران حسینی پاکستان وارد سیستان وبلوچستان شد
دبیر ستاد مردمی اربعین استان سیستان وبلوچستان از ورود اولین کاروان زائران حسینی کشور پاکستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بختیاری در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: اولین کاروان زائران حسینی کشور پاکستان عصر امروز از طریق مرز میرجاوه وارد استان سیستان وبلوچستان شد و مورد استقبال خادمان ستاد مردمی اربعین قرار گرفتند. 
بختیاری افزود: تعدادی از این زائران که قصد عزیمت به سمت شهرهای زیارتی کشور را داشتند با هماهنگی انجام شده از طریق ستاد، به وسیله اتوبوس های تهیه شده با نرخ پایین تر از قیمت تعرفه به مشهد مقدس و قم عازم شدند. 
به گفته بختیاری؛ سایر زائران امشب را در محل زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان اقامت خواهند داشت و صبح روز بعد به مسیر خود ادامه می دهند که در طول مسیر نیز از موکب های دایر شده در سایر شهرستان ها بهره مند می شوند. 
دبیر ستاد مردمی اربعین بیان کرد: زائرانی که در قالب اولین کاروان وارد استان شدند شامل 300 نفر خانم و آقا بودند که پس از ورود، به محل اسکان که از قبل مهیا شده بود هدایت شدند و تا صبح فردا نیز از ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی پیش بینی شده استفاده می کنند. 
وی ادامه داد: غرفه های فیلم و سینما، گفتمان انقلاب اسلامی، پرسش و پاسخ شرعی توسط طلاب پاکستانی جامعه المصطفی،واکس و خیاطی صلواتی، فضای مجازی و... استفاده می کنند. 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه