اخبار داغ

با عدم شفافیت فروشگاه‌ها و خوش‌خیالیِ ستاد تنظیم بازار؛

توزیع کالاهای احتکاری در تبریز زیر سایه‌ی شائبات/ احتکار ثانویه یا خرید عمده توسط دلالان؟!

توزیع کالاهای احتکاری در تبریز زیر سایه‌ی شائبات/ احتکار ثانویه یا خرید عمده توسط دلالان؟!
علی‌رغم اطلاعیه‌هایی که صادر می‌شود، شهروندان وقتی از ساعات اولیه‌ی فروش در مراکز اعلامی حضور می‌یابند با ادعای فروش همه‌ی اجناس روبرو می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری ستاد تنظیم بازار مسئول توزیع کالاهای احتکاری در بازار به‌قیمت قبل از گرانی‌هاست اما در این مسیر اتفاقاتی تأمل‌برانگیز رخ می‌دهد و بر نارضایتی عمومی می‌افزاید.

چندی قبل طی اطلاعیه‌ای عنوان شد زوج‌های جوانی که کمتر از یک سال از ازدواج‌شان می‌گذرد می‌توانند لوازم خانگی مورد نیازشان را با در دست داشتن مدارک از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه نمایند اما جوانان با حضور در این فروشگاه‌ها با پاسخ‌هایی مبهم مواجه شدند و متولیان امر عنوان کردند ساعت 7 صبح تمامی کالاها ثبت‌نام و به‌فروش رفت!

چنین رویه‌ای در توزیع مواد غذایی همچون روغن و شکر نیز صادق بود و با اینکه تعداد زیادی روغن نباتی احتکاری میان فروشگاه‌های بزرگ توزیع شد اما در عمل بخش عمده‌ای از آن‌ها به دستِ خریداران عادی و شهروندان نرسید تا احتکاری دیگر رخ دهد.

باتوجه به شائبات به وجود آماده از ستاد تنظیم بازار و سازمان صمت آذربایجان‌شرقی انتظار می‌رود در ازای لوازم خانگی ارائه شده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نحوه‌ی فروش و اسناد زوج‌هایی که در عرض یک ساعت چندین هزار قلم لوازم خانگی خریده‌اند را بررسی نماید تا مشخص شود کالاهای احتکاری به دستِ مردم رسیده است یا آنکه دلالان آن‌ها را خریداری کرد‌ه‌اند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه