اخبار داغ

در آستانه اربعین حسینی انجام شد؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی
معاون حمل ونقل اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: طی جلسات متعددی که برگزار تمام تمهیدات برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از طریق ناوگان حمل و نقل و جاده ای استان زنجان فراهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،علی مدقالچی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری جلسات با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، نظارت بیشتر بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: امسال برای ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  در محل پایانه مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.

,

 این مسئول با بیان این که سال گذشته حدود11 هزار نفر از استان در اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند، تصریح کرد: امسال نیز تعداد160 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل جاده ای استان آماده جابجایی زائران است .

,

مدقالچی ضمن تاکید نظارت کامل بر فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، یادآور شد: مدیران فنی از همه ناوگان های مسافربری قبل از شروع سفر به طور کامل بازدید خواهند کرد و نمایندگان پلیس راه و اداره کل بر اجرای این کار به صورت مستمر نظارت می کنند .

,

به گفته وی، سفرهای زائران اربعین حسینی از نخستین روز آبان تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت و نرخ کرایه با اتوبوس‌های 44 نفره 80 هزار تومان، با اتوبوس‌های وی آی پی 32 نفره 110 هزار تومان و اتوبوس‌های 25 نفره وی آی پی به مرزهای عراق 140 هزار تومان است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه