اخبار داغ

رئیس بازرسی اصناف کرمانشاه مطرح کرد؛

گرانفروشی صدرنشین تخلفات صنفی/ موبایل‌فروشان بیشترین شاکی را داشتند

گرانفروشی صدرنشین تخلفات صنفی/ موبایل‌فروشان بیشترین شاکی را داشتند
رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه، گرانفروشی را صدرنشین تخلفات صنفی دانست و گفت:موبایل فروشان بیشترین شاکی را داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین پهلوانی درگفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۵۷۲ شکایت مردمی در اتاق اصناف کرمانشاه مطرح شده که همگی آن ها مورد رسیدگی قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصاد,

وی افزود: از این تعداد ۱۰۸ شکایت در ماه شهریور، ۱۰۵ شکایت در مرداد ماه، ۱۰۳ شکایت در تیر و ۸۵ شکایت در خرداد، ۱۰۱ شکایت در اردیبهشت و ۷۰ شکایت نیز در نخستین ماه سال طرح شده است.

,

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: برخی از این شکایت های مربوط به ماه شهریور همچنان در دست پیگیری است با این حال شمار زیادی از این ها برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امکان طرح شکایت به ۲ نوع حضوری و تلفنی فراهم است افزود: عمده شکایت ها در حوزه خدمات و آن هم بیشتر در صنف موبایل فروشی ها و کابنیت سازها و خدمات ساخت در و پنجره است زیرا در این موارد امکان ارائه خدمات به صورت غیر حرفه ای و مشکل دار وجود دارد.

,

پهلوانی گفت: پس از طرح شکایت شاکی حتی به صورت تلفنی بازرسین ما به سرعت در واحدهای صنفی و تولیدی و خدماتی مربوطه حاضر می شوند.

,

وی بیان کرد: از مجموع ۱۰۸ شکایت طرح شده در شهریور ماه ۶۰ مورد به دلیل تخلف گران فروشی واحدهای صنفی بوده است.

,

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: اتاق اصناف نسبت به توزیع پوستر اعلام شماره های واحد شکایت های مردمی در واحدهای صنفی و نیز اعلام از صدا و سیما اقدام کرده است با این حال کماکان شماره۳۸۲۵۸۸۴۰ واحد بازرسی به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات مردمی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه