اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

تمرکز اصلی دشمنان بر روی بازار و اصناف است/ هوشیاری کسبه و بازاریان دشمنان را ناکام گذاشت

تمرکز اصلی دشمنان بر روی بازار و اصناف است/ هوشیاری کسبه و بازاریان دشمنان را ناکام گذاشت
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان بابیان که تمرکز اصلی دشمنان بر روی بازار و اصناف است، گفت: هوشیاری کسبه و بازاریان دشمنان را ناکام گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند دشمنان نظام و در رأس آن‌ها استکبار جهانی می‌خواهد در 3 مرحله پروژه خود را پیاده کنند.
وی ادامه داد: فشارهای روانی، اقتصادی و عملی را دشمنان امروز در دستور کاردارند به‌طوری‌که بر اساس برنامه‌ریزی خودشان قرار بود امسال تابستان داغ راه بیندازند و تمرکز اصلی نیز بر روی بازار و اصناف بود.
حسن‌پور افزود: به خاطر این‌که اولین گروهی که به ندای امام پاسخ دادند، بازاریان بودند و این جریان‌ها فکر می‌کنند که اگر بازار را از انقلاب جدا کنند انقلاب ساقط می‌شود.
وی ابراز داشت: به همین دلیل فشار روی اصناف زیاد بود و مشاهده کردید در خصوص ارز و دلار اتفاقات تلخی افتاد و درواقع قصدشان این است که از این موضوع سوءاستفاده کنند.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اوایل تیرماه دو روز در بازار تهران تحرکاتی صورت گرفت و خود بازاریان زمانی که فهمیدند این دسیسه‌ها کار دشمن است خط و رویه خود را جدا کردند.
وی بیان داشت: کسبه و بازاریان در اوج بصیرت و فداکاری قرار دارند به‌طوری تمام توطئه‌ها و جوسازی‌های گسترده دشمنان برای ایجاد ناآرامی و تعطیلی بازار در 16 مهرماه امسال به سنگ خورد و جواب نداد.
حسن‌پور به برنامه‌های بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: بسیج اصناف همیشه در کنار بازاریان حضور دارد و مطالبات به‌حق آن‌ها را از دولتی‌ها بیان می‌کند.
وی ادامه داد: بسیج اصناف مطالبات مردم را پیگیری می‌کند و نقش هدایت بازاریان را بر عهده دارد که یک‌زمانی در پازل دشمن قرار نگیرند.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان بیان داشت: جلسات مستمری را به‌عنوان هیئت اندیشه‌ورز در تمامی استان‌ها داریم که با حضور علما، اساتید دانشگاه و نمایندگان دولت و بازاریان به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این هیئت‌ها تمامی مشکلات و موانع را بررسی کرده و اقدام قرارگاه کالای ایرانی را تشکیل دادیم و نقش تمامی اقشار بسیج در حمایت از کالای ایرانی را بررسی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه