اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری کرمان عنوان کرد؛

جابجایی بیش از ۷ هزار نفر توسط ناوگان جاده ای استان برای اربعین حسینی

جابجایی بیش از ۷ هزار نفر توسط ناوگان جاده ای استان برای اربعین حسینی
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت : از اول مهرماه تا کنون ۷هزار و ۳۰۴ نفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان برای مسافرت اربعین جابجا شده اند و ۲۲۴ اتوبوس از این ناوگان زائران را جا بجا کرده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صیفوری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به این که از اول مهرماه تا کنون ۷هزار و ۳۰۴ نفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان برای مسافرت اربعین جابجا شده اند ، اظهار داشت : تا کنون ۲۲۴ اتوبوس از این ناوگان زائران را جا بجا کرده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 
وی گفت : هزینه بلیط اتوبوس ها نسبت به سال گذشته هیچ گونه افزایشی نداشته است و علیرغم این که امسال کرایه ها افزایش ۳۰ درصدی داشته اند اما هزینه ها نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و در رقابت برخی اتوبوس ها هزینه های کمتری هم دریافت می کنند .

,
,

 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود : تا به امروز تردد زائران به سمت مرز افزایش پیدا کرده است و اوج مسافرت ها از روز دوشنبه شروع می شود.

,
,

 
صیفوری با اشاره به مشکلاتی که در خصوص لاستیک برای ناوگان حمل و نقل وجود داشت ، عنوان کرد : تا کنون ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان در اولویت تحویل لاستیک قرار داشته است و بخش قابل توجه لاستیکی که سازمان صنعت ،معدن و تجارت در اختیار ما قرار داده است به اتوبوس ها داده شده است .

,
,

 
وی ادامه داد : روزانه حدود ۱۰ الی ۱۵ اتوبوس کار جابجایی زوار را انجام می دهند و از اول مهر تا کنون ۲۲۴ سفر اتوبوسی انجام شده است و پیش بینی می شود در روزهای باقی مانده تا اربعین تعداد اتوبوس ها افزایش یابد .

,
,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه