اخبار داغ

در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های امنیتی گلستان انجام شد؛

تذکر جدی دادستان به تحرکات اخیر فعالین فتنه در گلستان/ سیدحسینی: در صورت تکرار برخورد قاطع قانونی انجام شود

تذکر جدی دادستان  به تحرکات اخیر فعالین فتنه در گلستان/ سیدحسینی: در صورت تکرار برخورد قاطع قانونی انجام شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان مبنی بر تشکیل محافل و مجامع و ایراد سخنرانی توسط برخی افراد فعال در جریان فتنه و با افکار ضد انقلاب و نظام، طی مکاتبه ای، دستور احضار افرادی که اقدام به برگزاری این جلسات نموده اند را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان مبنی بر تشکیل محافل و مجامع و ایراد سخنرانی توسط برخی افراد فعال در جریان فتنه و با افکار ضد انقلاب و نظام، طی مکاتبه ای، دستور احضار افرادی را که اقدام به برگزاری این جلسات نموده اند صادر و مقرر کرد ضمن اعطای تذکر و ارشاد و توجیه قانونی، در صورت عدم توجه یا تکرار موضوع، مراتب جهت برخورد قاطع قانونی به دستگاه قضایی گزارش گردد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

شایان ذکر است؛ طی هفته های اخیر برخی جلسات و محافل حزبی و گروهی در سطح استان تشکیل و موارد ساختارشکنانه و مجرمانه در ضدیت با اصول اساسی نظام از جمله ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی در آنها مطرح گردیده است.

,

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب گرگان از همه گروه های سیاسی فعال در سطح استان دعوت کرد با توجه به اشراف اطلاعاتی موجود، ضمن رعایت حدود و ضوابط قانونی، بر نحوه تشکیل جلسات و بیان مطالب نظارت کامل داشته باشند .

,

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم بدون هیچگونه گرایش حزبی، پیگیر مطالبات به حق و قانونی مردم ولایتمدار و حافظ ارزش ها و اصول انقلاب و اسلام است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه